Մարդը պետք է անընդհատ աճի: Այդ աճը կարող է լինել գծային, հարթության մեջ և տարածական: Սովորաբար մենք աճում ենք գծային եղանակով: Այդ գիծը կոչվում է մասնագիտություն: Երբ մենք շեղվում ենք մասնագիտությունից, սկսում ենք զբաղվել նաև հոբբիներով, ժամանակ ենք տրամադրում ինքնազարգացմանը, նոր գիտելիքներ ենք ձեռք բերում, որոնք կապ չունեն մեր հիմնական աշխատանքի հետ, մենք սկսում ենք աճել հարթության մեջ: Դա արդեն լավ է: Այս գրքի միջոցով ես կփորձեմ ձեր մեջ տարածական աճելու ցանկություն արթնացնել: Երրորդ առանցքը մտածողությունն է: Այն զարգանում է, երբ դուք ազատ ժամանակ եք ունենում ոչնչով չզբաղվելու, պարզապես մտածելու համար:


   


Ստարտափ

Որոշել ե՞ք ստեղծել թեմատիկ սոցցանց

Ճապոնական m3.com սոցցանցն աշխարհի ամենամեծ սոցիալական ցանցն է բժիշկների համար: Դրանում գրանցված են մոտ 200 000 բժիշկներ, ընկերությունը ցուցակված է Տոկիոյի ֆոնդային բորսայում և դրա շուկայական արժեքն է մի քանի տասնյակ միլիարդ դոլար:

Սոցիալական ցանցերի թեման միշտ էլ հետաքրքրել է ինտերնետ գործարարներին, քանի որ աչքի առաջ են զրոյից հաջողության հասած մի շարք սոցցանցեր, որոնց արժեքը գնահատվում է միլիարդավոր դոլարներով: Սակայն ստեղծել նոր Ֆեյսբուք, Թվիթեր կամ Ինսթագրամ գրեթե անհնար է, քանի որ այս հսկաներն արդեն գրավել են շուկան: Այդ պատճառով նոր սոցցանցեր ստեղծող ստարտափները հիմնականում կենտրոնանում են երկու տիպի սոցցանցերի վրա՝ լոկալ և թեմատիկ: Լոկալ սոցցանցերի հայտնի օրինակներ կան, օրինակ, Ռուսաստանում կամ Չինաստանում: Իսկ թեմատիկ սոցցանցեր ստեղծվում են ամեն օր: Դրանք նախատեսված են երաժիշտների, ավտոսիրողների, խոհարարների, տուրիզմի սիրահարների և բազմաթիվ այլ խմբերի համար: Ռուսական այդպիսի երկու սոցցանցերի մասին պատմող տեսանյութ էլ ներկայացնում եմ ձեզ:


Հեղինակի մասին

Հրաչյա Մանուկյան

Անձնային աճի գծով հեղինակ, Հաջողության բլոգի հիմնադիր, «Փոխիր կյանքդ», «Կամքի ուժ. ինչպես ղեկավարել սովորությունները» և «Ստանդարտ մտածելակերպի սահմաններից դուրս» գրքերի հեղինակ:

2 մեկնաբանություն

Մեկնաբանել

error: Կյանքն ավելի հրաշալի է, երբ ստեղծում ես սեփական «բովանդակությունը»