Գրքեր անձնային աճի մասին

Այս գրքերը ծնվեցին այն փոփոխությունների արդյունքում, որոնք տեղի ունեցան մի մարդու ներսում: Առաջին փոփոխությունը կապված էր կյանքի հանդեպ վերաբերմունքի, երկարաժամկետ նպատակները հասկանալու հետ: Փոփոխությունն ամփոփվեց «Փոխիր Կյանքդ» գրքում: Երկրորդ փոփոխությունը կապված էր բնավորության հետ. կամ մենք ղեկավարում ենք մեր բնավորությունը, կամ այն ղեկավարում է մեզ: Փոփոխության արդյունքում ծնվեց «Կամքի ուժ. ինչպես ղեկավարել սովորությունները» գիրքը: Երրորդ փոփոխությունը կապված էր աշխարհայացքի ընդլայնման հետ: Մեր մտածողությունը սահմանափակվում է այն միջավայրով, որում մենք ապրում ենք, որը գիտենք: Երբ կտրվում ես այդ միջավայրից, հնարավորություն ես ձեռք բերում աշխարհն այլ կերպ տեսնել, այլ կերպ մտածել: Մտածողության աճն ամփոփվեց «Ստանդարտ մտածելակերպի սահմաններից դուրս» գրքում: Դեռ փոփոխություններ կան առջևում…


   


Մարդկանց հետ շփում

Ինչպե՞ս ստիպել սթրեսին դառնալ ընկեր

Սթրեսը բոլորիս կյանքի բաղկացուցիչ մասն է: Ոմանց մոտ դա ժամանակի միգուցե 0.1%-ն է, մյուսների մոտ՝ 40 և ավելի: Սակայն անկախ նրանից, թե որքան ժամանակ եք դուք սթրեսային վիճակում ապրում, սթրեսի հանդեպ ճիշտ վերաբերմունքը կարող է կանխել դրա բացասական ազդեցությունը ձեր օրգանիզմի վրա, դարձնել ձեր կյանքն ավելի թեթև, իսկ ձեզ՝ ավելի երջանիկ:
Քելլի Մաքկոնիգալը Սթենֆորդի համալսարանի պրոֆեսոր է, փիլիսոփայության դոկտոր, հոգեբան, մարդու հոգեկան և ֆիզիկական վիճակների միջև փոխադարձ կապի ոլորտի առաջատար մասնագետ: Տեսանյութում նա խոսում է այն մասին, թե որքան բան է կախված սթրեսի հանդեպ ճիշտ վերաբերմունքից: Դա նույնիսկ կարող է փրկել ձեր կյանքը: Անպայման խորհուրդ եմ տալիս դիտել:


Հեղինակի մասին

Հրաչյա Մանուկյան

Անձնային աճի գծով հեղինակ, Հաջողության բլոգի հիմնադիր, «Փոխիր կյանքդ», «Կամքի ուժ. ինչպես ղեկավարել սովորությունները» և «Ստանդարտ մտածելակերպի սահմաններից դուրս» գրքերի հեղինակ:

Մեկնաբանել

error: Կյանքն ավելի հրաշալի է, երբ ստեղծում ես սեփական «բովանդակությունը»