Երբ սկսեցի այս գիրքը գրել, գլխավոր մտահոգություններիցս մեկն այն էր, թե ինչ կհասկանան մարդիկ՝ «ստանդարտ մտածելակերպի սահմաններից դուրս» արտահայտությունը լսելով: Այլ կերպ ասած` ի՞նչ է մեզ համար «ոչ ստանդարտ» մտածելակերպը: Եթե հարցնեք ինչ-որ մեկին՝ «Երևակայիր մի բան, որը ստանդարտներից դուրս է», ամենաանհավանական պատասխաններում հավանաբար կլսեք այն մասին, թե ինչպես է մարդը թռչում, պատի միջով անցնում, ճանապարհորդում տիեզերքում, այլմոլորակայինների հետ շփվում, կենդանիների լեզվով խոսում, ջրի տակ շնչում, չորս ձեռք կամ երեք աչք ունի, ուրիշների մտքերն է կարդում, ապրում է առանց սնվելու և այլն, և այլն: Սա է միջին վիճակագրական մարդու մտքի ամենաընդարձակ սահմանը: Իրականում այս մտքերն ու պատկերացումները չի կարելի «ոչ ստանդարտ» անվանել: Մարդիկ, փորձելով մտածել ստանդարտներից դուրս, չեն էլ կռահում, որ շարունակում են մնալ ստանդարտների ներսում:


   


Մարդկանց հետ շփում

Ինչպե՞ս ստիպել սթրեսին դառնալ ընկեր

Սթրեսը բոլորիս կյանքի բաղկացուցիչ մասն է: Ոմանց մոտ դա ժամանակի միգուցե 0.1%-ն է, մյուսների մոտ՝ 40 և ավելի: Սակայն անկախ նրանից, թե որքան ժամանակ եք դուք սթրեսային վիճակում ապրում, սթրեսի հանդեպ ճիշտ վերաբերմունքը կարող է կանխել դրա բացասական ազդեցությունը ձեր օրգանիզմի վրա, դարձնել ձեր կյանքն ավելի թեթև, իսկ ձեզ՝ ավելի երջանիկ:
Քելլի Մաքկոնիգալը Սթենֆորդի համալսարանի պրոֆեսոր է, փիլիսոփայության դոկտոր, հոգեբան, մարդու հոգեկան և ֆիզիկական վիճակների միջև փոխադարձ կապի ոլորտի առաջատար մասնագետ: Տեսանյութում նա խոսում է այն մասին, թե որքան բան է կախված սթրեսի հանդեպ ճիշտ վերաբերմունքից: Դա նույնիսկ կարող է փրկել ձեր կյանքը: Անպայման խորհուրդ եմ տալիս դիտել:


Հեղինակի մասին

Հրաչյա Մանուկյան

Անձնային աճի գծով հեղինակ, Հաջողության բլոգի հիմնադիր, «Փոխիր կյանքդ», «Կամքի ուժ. ինչպես ղեկավարել սովորությունները» և «Ստանդարտ մտածելակերպի սահմաններից դուրս» գրքերի հեղինակ:

Մեկնաբանել

error: Կյանքն ավելի հրաշալի է, երբ ստեղծում ես սեփական «բովանդակությունը»