Մարդը պետք է անընդհատ աճի: Այդ աճը կարող է լինել գծային, հարթության մեջ և տարածական: Սովորաբար մենք աճում ենք գծային եղանակով: Այդ գիծը կոչվում է մասնագիտություն: Երբ մենք շեղվում ենք մասնագիտությունից, սկսում ենք զբաղվել նաև հոբբիներով, ժամանակ ենք տրամադրում ինքնազարգացմանը, նոր գիտելիքներ ենք ձեռք բերում, որոնք կապ չունեն մեր հիմնական աշխատանքի հետ, մենք սկսում ենք աճել հարթության մեջ: Դա արդեն լավ է: Այս գրքի միջոցով ես կփորձեմ ձեր մեջ տարածական աճելու ցանկություն արթնացնել: Երրորդ առանցքը մտածողությունն է: Այն զարգանում է, երբ դուք ազատ ժամանակ եք ունենում ոչնչով չզբաղվելու, պարզապես մտածելու համար:


   


Բիզնես և ֆինանսներ

Երիտասարդ գործարարի մտորումները

Հեղինակ՝ Harust Tga

Վաղուց չեմ գրել: Վերջին հոդվածիցս մոտ մեկ տարի է անցել: Ուզում եմ կիսվել Ձեզ հետ այս մեկ տարվա ընթացքում իմ ձեռնարկատիրական գործունեության հետ կապված տպավորություններով:

Տարին ընդհանուր առմամբ վատը չէր: Մեր ընկերությունը շարունակում է աճել: Իհարկե, ինչ-որ անհավատալի, ամպագոռգոռ հաջողություններ դեռ չկան, բայց հաջողությունը, ինչպես և ցանկացած այլ վերացական երևույթ, շատ հարաբերական է: Մեր կողմից հիմնադրված ընկերությունն արդեն մոտ 2,5 տարեկան է: Դա արդեն բավական երկար ժամանակահատված է, այդուհանդերձ՝ մենք դեռ գտնվում ենք ձևավորման փուլում:

Այո, մենք ունենք նոր հաճախորդներ և նոր գործընկերներ, չենք կորցրել նաև հներին, բայց նրանց ընդհանուր քանակը չի անցնում 10-ից: Իրականում, շատ գոհ և երջանիկ հաճախորդներ ունենալու համար հարկավոր է ստեղծել հաճախորդների սպասարկման, ինչպես նաև ծառայության կամ ապրանքի անխափան մատակարարման համակարգ: Նույնիսկ շատ հանրահայտ ընկերություններ ունեն նման խնդիրներ: Հենց նման համակարգի ստեղծումն ինձ դեռ չի հաջողվել, որի պատճառով էլ հաճախորդների քանակն այս պահին հարյուրներով կամ հազարներով չէ:

Օրինակ, Տեսլա ընկերությունը, որի մասին ես կպատմեմ իմ հաջորդ հոդվածներից մեկում, չունի հաճախորդների պակաս, սակայն ունի նրանց պատվերները ժամանակին կատարելու խնդիր: Apple-ի մոտ էլ միշտ խնդիրներ են լինում նոր արտադրանքը թողարկելու ժամանակ: Թեև շատ անգամ Apple-ն ինքն է արհեստականորեն դժվարեցնում հեռախոսների ձեռք բերումը՝ մթնոլորտն ավելի թեժացնելու համար: Նման օրինակները բազմաթիվ են:

Հաճախորդների սպասարկման բարձր որակն ապահովելը ընկերության ամենամեծ, ամենադժվար ու աշխատատար գերխնդիրներից է: Երևի հաճախ նկատած կլինեք, թե ինչպես են մարդիկ գանգատվում սպասարկման որակից, օրինակ խանութներում, տաքսիներում, սննդի ինչ-որ կետերում կամ ռեստորաններում: Իսկ երբևե մտածե՞լ եք, թե որքանով է հեշտ սպասարկման այդ բարձր որակն ապահովելը: Համոզված եմ, որ եթե այս հարցի շուրջ ավելի խորը մտածեք, ինքներդ կհամոզվեք, որ դա շատ դժվար է: Այս թեմային ես դեռ կվերադառնամ:

Շատերը կարծում են, որ երկրի «գլխավոր հերոսները» քաղաքական գործիչներն են, մարզիկները կամ արվեստագետները: Իհարկե, այս մարդկանց դերն երկրի կյանքում շատ մեծ է, բայց երկրի իրական՝ նյութական և միջավայրային փոփոխությունները տեղի են ունենում ձեռնարկատերերի գործունեության արդյունքում: Պետք է փորձենք ավելի գնահատել անհատների այս տիպը և փորձենք մեր ուղեղից հանել այն պատկերացումը, որ գործարար և գող-ավազակ-կաշառակեր բառերը հոմանիշներ են, հատկապես այսօր, երբ մեծանում է երիտասարդ գործարարների մի նոր սերունդ, որոնք մեր ապագան են:

Հեղինակի մասին

Harust Tga

5 մեկնաբանություն

  • Նունե ջան, հարգելով Ձեր տեսակետը, պետք է ուրախությամբ նշեմ, որ մեր երկրում կա լավատեսների մի զգալի բանակ, որոնք վճռել են իրենց հարցերն ու խնդիրները լուծել ոչ թե «ծանոթ-բարեկամ»-ի այլ` սեփական անձի միջոցով, քանի որ ունեն վճռականություն և հավատ, հակված են առաջ շարժվելու «անհնարին ոչինչ չի լինում» գաղապարախոսությամբ: Այդ ժամանակ հայտնվում են և ծանոթներ և ընկերներ և նոր կապեր են ստեղծվում ու գործերը առաջ են ընթանում: Իհարկե` օրենքի սահմաններում :))):

      • Շնորհակալ եմ Հրաչ ջան: Շատ եմ սիրում այս կայքը և մշտական այցելուներից եմ: Այն ինձ շատ է օգնում կյանքի բազմաթիվ բարդ իրավիճակներից հաղթող և պատվով դուրս գալուն:Հուշում է նաև առողջ մտածելակերպի և վարքագծի կանոնները: Ձեզ հաջողություններ եմ մաղթում բոլոր ձեռնարկումներում և ծրագրերում:

Մեկնաբանել

error: Կյանքն ավելի հրաշալի է, երբ ստեղծում ես սեփական «բովանդակությունը»