Մարդը պետք է անընդհատ աճի: Այդ աճը կարող է լինել գծային, հարթության մեջ և տարածական: Սովորաբար մենք աճում ենք գծային եղանակով: Այդ գիծը կոչվում է մասնագիտություն: Երբ մենք շեղվում ենք մասնագիտությունից, սկսում ենք զբաղվել նաև հոբբիներով, ժամանակ ենք տրամադրում ինքնազարգացմանը, նոր գիտելիքներ ենք ձեռք բերում, որոնք կապ չունեն մեր հիմնական աշխատանքի հետ, մենք սկսում ենք աճել հարթության մեջ: Դա արդեն լավ է: Այս գրքի միջոցով ես կփորձեմ ձեր մեջ տարածական աճելու ցանկություն արթնացնել: Երրորդ առանցքը մտածողությունն է: Այն զարգանում է, երբ դուք ազատ ժամանակ եք ունենում ոչնչով չզբաղվելու, պարզապես մտածելու համար:


   


Անձնային աճ Հոգեբանություն

Ինչպե՞ս ձեռք բերել օգտակար սովորություններ

Հեղինակ՝ Arakelyan

Այսօր ուզում եմ խոսել սովորությունների մասին, քանի որ մոտակա օրերիս ինտենսիվ աշխատանքը կապված է դրա հետ:

2000-ական թվականներին ավստրալիացի հետազոտողներ Մեգան Օթենը և Քեն Չենգը իրականացրեցին մի շարք գիտափորձեր: Նրանց առաջին գիտափորձի մասնակիցները մարդիկ էին, ովքեր թուլակազմ էին և ֆիզիկական վարժություններով չէին զբաղվում: Գիտափորձի ընթացքում մասնակիցները ստիպված էին շաբաթական 3 անգամ այցելել մարզասրահ` կատարելով ծանրության բարձրացման և աերոբիկ վարժություններ: Արդյունքում՝ 2 ամիս անց, մասնակիցները կարգավորեցին իրենց ֆիզիկական վիճակը՝ ամրացնելով մկանները և սրտանոթային համակարգը: Սակայն ամենահետաքրքիրը ոչ թե դա էր, այլ այն, թե ինչ այլ փոփոխությունների ենթարկվեց նրանց առօրյա վարքը այդ 2 ամսվա ընթացքում:

Մասնակիցների շրջանում անցկացվեց հարցում, որը պետք է պարզեր, թե ինչպես են փոխվել նրանց սովորությունները կյանքի մյուս իրավիճակներում, օրինակ` որքան են նրանք ծխել, որքան ալկոհոլ են օգտագործել, ինչպես են սնվել, ինչ ծախսեր են կատարել, որքան են «ափերից դուրս եկել», որքան ժամանակ են տրամադրել հեռուստացույց դիտելուն` սովորելու փոխարեն, քանի դաս կամ հանդիպում են բաց թողել, և այլն, և այլն:

Հարցումը արձանագրեց «վատ» սովորությունների զգալի անկում՝ ի օգուտ «լավ» սովորությունների: Օրինակ, մարդիկ նվազեցրել էին օրեկան օգտագործվող ծխախոտի միջին քանակը 14-ից մինչև 3, իսկ օրեկան մեկ դաս/հանդիպում բաց թողելը վերածվել էր շաբաթական մեկ բացթողման: Այսինքն, ձևավորված նոր սովորությունը՝ մարզվելը, ստիպել էր մասնակիցներին վերանայել իրենց հին սովորությունները և զգալի դրական փոփոխություններ արձանագրել:

Այդպիսին են սովորությունները, դրանք որոշիչ դեր են խաղում մեր կյանքում: Եկեք ավելի մանրամասն հասկանանք, թե ինչ է սովորությունը:

Սովորությունը դա վարքագիծ է, որը կրկնվում է պարբերաբար և ունի անգիտակցորեն առաջանալու միտում: 1903թ-ի Հոգեբանության Ամերիկյան Ամսագրում (American Journal of Psychology) այն սահմանված է հետևյալ կերպ. «Սովորությունը, հոգեբանության տեսանկյունից, մտածելու, ցանկանալու և զգալու շատ թե քիչ ֆիքսված ձև է` հիմնված մտածողական փորձի նախկին կրկնությունների վրա: Սովորույթային վարքը հաճախ աննկատելի է այն դրսևորող մարդու համար, քանի որ մարդը կարիք չունի ինքնավերլուծության՝ ամենօրյա, սովորական գործողություններ կատարելիս: Սովորությունները հաճախ պարտադրանք են: Այն գործընթացը, որի արդյունքում վարքը դառնում է մեխանիկական` կոչվում է Սովորության ձևավորում: Սովորությունները դժվարությամբ են փոփոխության ենթարկվում, քանի որ մարդու վարքային մոդելները զետեղված են նրա նյարդային կապերի մեջ: Սակայն հնարավոր է ձևավորել նոր սովորություններ՝ կրկնության միջոցով:

Այսօր, որպես հոգեբան, իմ ուշադրության կենտրոնում է սովորությունների նյարդահոգեբանությունը (Neuropsychology Of Habits): Ես ամեն կերպ փորձում եմ օգնել մարդկանց կիրառել այս գիտելիքները իրենց առօրյա կյանքում՝ ձևավորելով նոր սովորություններ, քանի որ հաճախ մենք կուտակում ենք մեծ քանակությամբ անպետք ու խանգարող սովորություններ և բոլորովին ժամանակ չենք ունենում ձեռք բերել օգտակարները և ներդաշնակները: Սակայն ինչպես սկսել. չէ՞ որ դա պահանջում է ժամանակ և մեծ կամքի ուժ: Դա կբացահայտենք միասին խորհրդատվության 4-օրյա մարաթոնի ընթացքում և միասին կկազմենք Ձեր կարիքներին համապատասխան սովորությունների ձևավորման ծրագիր: Մանրամասներին կարող եք ծանոթանալ այստեղ:

Հեղինակի մասին

Arakelyan

Անձի փոխակերպումը իմ կյանքի մեծագույն մարտահրավերն է: Գերբնական է թե ինչպես է անհատը զարգանում` ձեռք բերելով նոր գիտելիք, նոր վարքային մոդել կամ նոր սովորույթ:
Իմ ուսումնասիրությունները նվիրված են մարդու ուղեղի պոտենցիալի բացահայտմանը և արդյունավետության բարձրացմանը:
Ներկայումս ծավալում եմ անձնային աճի մասնագետի և հոգեթերապևտի գործունեություն:
Բացի հոգեբանությունից ուսումնասիրում եմ նաև առողջ ապրելակերպը, մարդու ֆիզիկական, բանական և հոգևոր ներդաշնակության նվաճման ուղիները:

3 մեկնաբանություն

Մեկնաբանել

error: Կյանքն ավելի հրաշալի է, երբ ստեղծում ես սեփական «բովանդակությունը»