Ստարտափ

Ինտերնետ նախագծեր, որոնք կարող են հաջողել

Այս հոդվածում ուզում եմ ներկայացնել ինտերնետ նախագծերի ցանկ, որոնք ընտրվել են 500 startups բիզնես աքսելերատորի կողմից անցյալ տարվա նոյեմբերին: Այս 33 նախագծերը ընտրվել են 500-ից՝ մասնակցելու համար 500 startups-ի ծրագրին: Անկախ նրանից, թե այս նախագծերից որոնք հաջողության կհասնեն, իսկ որոնք ոչ, ծանոթանալով ցանկին՝ դուք մոտավորապես կարող եք հասկանալ, թե ինչ տիպի նախագծեր են հետաքրքրում ներդրողներին: Եվս մեկ անգամ հիշեցնեմ միայն, որ 500 startups-ը մեծ ուշադրություն է դարձնում միջազգային նախագծերին և այս 33 նախագծերից կեսից ավելին հենց այդպիսին են (այսինքն՝ ոչ ԱՄՆ-ից): Կան մասնակիցներ Արգենտինայից, Ավստրիայից, Ավստրալիայից, Բրազիլիայից, Խորվաթիայից, Դանիայից, Հնդկաստանից, Իտալիայից, Իսպանիայից, Ճապոնիայից, Լատվիայից և Էստոնիայից: Եվ այսպես, անցնեմ ցանկին:

BabyList – Pinterest-ի սկզբունքով աշխատող սոցիալական ցանց երիտասարդ ծնողների համար
Chewse – ծառայություն, որը թույլ է տալիս պատվիրել չինական սնունդ
Cinemacraft – ինտերակտիվ տեսանյութերի և վիդեո դասերի հավաքածու
Club W – օգնում է գինի ընտրել
CompStak – նախատեսված է այնպիսի առևտրային տեղեկություններ հավաքելու համար, որոնք դժվար է գտնել, կազմել կամ ժամանակավորապես հասանելի չեն
Cubie – ընկերների հետ նկարներով փոխանակվելու համար նախատեսված անվճար ցանց
Cuponomia – բրազիլիական պորտալ, որտեղ հնարավոր է որոնել և կիսվել օնլայն կտրոններով
Curious Hat – ճանաչողական գործիքներ հետաքրքրաշարժ երեխաների համար
Dealflicks – առաջարկում է ֆիլմերի տոմսեր 60% զեղչով
Everbill – հեշտացնում է հաշիվներ կազմելու գործընթացը
Femeninas – կանանց համար նախատեսված պորտալ գեղեցկության և նորաձևության թեմայով
GazeMetrix – օգնում է բրենդներին նկարների և տեսանյութերի օգնությամբ գնահատել ընկերության վիզուալ ընկալումը
Hunie – համայնք, որտեղ դիզայներները կարող են ստանալ ազնիվ և «օգտակար» քննադատություն
Iconfinder – որոնում փոքրիկ պատկերիկների (иконка) աշխարհում
iDreamBooks – վարկանիշ գրքերի համար
Instamojo – հնարավորություն է տալիս վաճառել ձեր IT-հայտնագործությունը
Kickfolio – օգնում է բրենդներին առաջխաղացնել iPhone ծրագրերը
LaunchGram – հավաքում է նորություններ ֆիլմերի, էլեկտրոնիկայի, խաղերի և մեքենաների մասին, որոնք նոր պետք է դուրս գան
Markerly – ավելացնում է էջադիտումների քանակը՝ օգտագործելով բովանդակությունը սոցիալական ցանցերում տեղադրելու նոր տեխնոլոգիաները
Pick1 – ապահովում է թիրախայնությունը՝ օգտագործելով շուկայի ավտոմատ չափագրումը
Privy – ավտոմատացված գովազդային համակարգ, որը հնարավորություն է տալիս հաճախորդներին ընտրել բյուջեն և գովազդը
Qual Canal – հավաքում է սոցիալական միջավայրում հեռուստաշոուների մասին զրույցները, որի նպատակն է հեշտացնել մարքեթոլոգների աշխատանքը
Repairy – հեշտացնում է կապը դիլերների և վերանորոգման ոլորտի կազմակերպությունների միջև
SupplyHog – փնտրում է լավագույն տարբերակները շինանյութերի աշխարհում
Tealet – միավորում է թեյի սիրահարներին
TouristEye – ծրագիր-պլանավորող ճանապարհորդների համար
TradeBriefs – օգնում է հնդիկ մասնագետներին աշխատանքի հարցում
Traity – գնահատում է մարդու համբավը՝ մարդկանց միջև շփումը բարելավելու նպատակով
Translate Abroad – օգտագործում է հեռախոսի տեսախցիկը՝ տեքստն արագ թարգմանելու համար
UniPay – բրազիլիական մոբայլ վճարային համակարգ
WalletKit – SaaS-հարթակ մոբայլ-դրամապանակ ստեղծելու և ղեկավարելու համար
Wideo – օնլայն հարթակ, որը հնարավորություն է տալիս հեշտությամբ ստեղծել, արագ խմբագրել և կիսվել անիմացիոն տեսանյութերով
WhoAPI – տրամադրում է անհրաժեշտ թեմայով տեղեկատվություն

Ծանոթանալով այս բոլոր կայքերին և նրանց թեմատիկային, անձամբ ինձ մոտ կարծիք ձևավորվեց, որ այժմ ուշադրության են արժանանում նաև մեծ շուկայով երկրները՝ Բրազիլիա, Հնդկաստան, Մեքսիկա, Չինաստան և այլն, իսկ թեմատիկայի առումով՝ երեխաները, վիդեոները, տարբեր ցանցերն ու համայնքները, էլեկտրոնային փողերն ու վճարային համակարգերը:

Հեղինակի մասին

Հրաչյա Մանուկյան

Անձնային աճի և ինքնազարգացման գծով հեղինակ, Հաջողության բլոգի հիմնադիր, «Փոխիր կյանքդ» և «Կամքի ուժ. ինչպես ղեկավարել սովորությունները» գրքերի հեղինակ, օգտակար կարծիքներ ստանալու Թրութլի հարթակի համահիմնադիր:

Մեկնաբանել

error: Կյանքն ավելի հրաշալի է, երբ ստեղծում ես սեփական «բովանդակությունը»