Եթե կարդացել եք իմ նախորդ գրքերը, ապա այս մեկն ընթերցելիս ժամանակավորապես մոռացեք դրանք: Սա մոտիվացիոն գիրք չէ: Ընթերցելիս զգացմունքները փոփոխական կլինեն: Ներկայացված որոշ մտքերի հետ դուք անմիջապես չեք համաձայնվի, որոշ մտքերի հետ չեք համաձայնվի ընդհանրապես: Սակայն գրքի նպատակը իմ ներկայացրած մտքերն ընդունելը և դրանք ձերը դարձնելը չէ: Նպատակն այլ է. փորձենք մտածել ինքնուրույն՝ կտրվելով համամարդկային ընդհանուր մտածողությունից: Փորձենք ընդլայնել մեր գիտակցության սահմանները: Հուսով եմ՝ գիրքն օգտակար կլինի և կտեղափոխի ձեր մտածողությունը նոր հարթություն: Ընթերցեք և վերլուծեք ինքնուրույն: Այն ձեզ ոչինչ չի պարտադրում, ընդամենը հնարավորություն է տալիս ճանապարհորդել դեպի մեկ այլ իրականություն:


   


Մարքեթինգ

Ինչպե՞ս ճիշտ կազմել գովազդային տեքստը

Ձեզ ենք ներկայացնում մեջբերումներ հայտնի հոգեբան և մարքեթոլոգ Ջո Վիտալեի «հիպնոսացնող գովազդային տեքստեր» գրքից:

Գովազդային տեքստը կազմելիս պետք է ուշադրություն դարձնել, որ այն ունենա հետևյալ բաղկացուցիչ մասերը` խնդիր (գտնում ենք թիրախային լսարանին հուզող խնդիրը և բացահայտ ներկայացնում ենք այն), առաջարկ (ինչպես ենք մենք լուծելու այդ խնդիրը), ապացույց (ապացուցում ենք, որ կարող ենք անել դա), գին:

Գովազդային տեքստը կազմելիս պետք է ուշադրություն դարձնել հետևյալ կետերի վրա:

Դիմեք թիրախային լսարանին: Օրինակ, գովազդի վերնագիրը կարող է սկսվել հետևյալ կերպ` «Առաքիչնե՛ր», «Ծրագրավորողնե՛ր», «Տնային տնտեսուհինե՛ր» և այլն: Իմաստը կայանում է նրանում, որ հենց վերնագրից պարզ լինի, թե ում է ուղղված գովազդը: Օրինակ, «Ծրագրավորողների ուշադրությանն ենք ներկայացնում նոր կենտրոն …»:

Խոստացեք առավելություն կամ օգուտ: Այստեղ ամեն ինչ շատ պարզ է: Ջո Վիտալեն բերում է երկու լավ օրինակ` «Գնեք վերնաշապիկ և երկրորդը ստացեք նվեր» և «Առանց մեջքի ցավերի` 10 րոպեի ընթացքում»: Երկու դեպքում էլ առավելություններն ակնհայտ են:

Վերնագրում օգտագործեք «ինչպես» բառը: Օրինակ` «Ինչպես ստիպել երեխային լսել», «Ինչպես աշխատել ավելի արդյունավետ», «Ինչպես վաճառել ձեր ծրագիրը»: «Ինչպես» բառը հաջողությամբ կարելի է օգտագործել ինչպես ամսագրերի և թերթերի, այնպես էլ ինտերնետ հոդվածների վերնագրերում:

Հետաքրքրություն առաջացնող հարց տվեք: Գրքում Վիտալեն բերում է հիանալի օրինակ` «Դուք դեռ գրո՞ւմ եք սխալներով», «Դուք դեռ չգիտե՞ք անգլերեն»:

Վերնագրում օգտագործեք «այս» և «ինչու» բառերը: Օրինակ` «Այս նավակները երբեք չեն սուզվում», «Ինչո՞ւ մեր շներն ավելի թանկ արժեն», «Ինչո՞ւ են այս դահուկներն անվանում կատարյալ»:

Ինչ-որ բան առաջարկեք անվճար: Վերնագրում առաջարկեք անվճար նվեր, անվճար խորհրդատվություն, փորձելու անվճար հնարավորություն: Կարևոր չէ, թե ինչ` միայն թե անվճար: Անվճարը միշտ էլ ձգում է մարդկանց:

Մատուցեք վերնագիրը որպես նորություն: Այս կետն ավելի հեշտ հասկանալու համար բերենք օրինակներ` «Մազերի վերականգնման նոր բանաձև», «Իրական բեկում ավտոմեքենաների անվտանգության համակարգերում»: Ինչպես տեսնում եք, նշված վերնագրերն ինչ-որ տեղ հիշեցնում են թերթի հոդվածի վերնագրեր: Այսինքն, դրանք պարունակում են նորություն: Իսկ նորությունները միշտ էլ ուշադրություն են գրավում:

Հեղինակի մասին

Հրաչյա Մանուկյան

Անձնային աճի և ինքնազարգացման գծով հեղինակ, Հաջողության բլոգի հիմնադիր, «Փոխիր կյանքդ» և «Կամքի ուժ. ինչպես ղեկավարել սովորությունները» գրքերի հեղինակ:

9 մեկնաբանություն

Մեկնաբանել

«Ոչ ստանդարտ» գիրք

Մեր օրերում մարդիկ իրենց ժամանակի մեծ մասը տրամադրում են աշխատանքին և գումար վաստակելուն: Ժամանակի մյուս մասը, երբ նրանք չեն աշխատում, աշխատանքով են զբաղված նրանց մտքերը: Ես միշտ դեմ եմ եղել առավոտից մինչ ուշ երեկո աշխատելուն՝ լավ արդյունքներ ունենալու համար: Դրա փոխարեն պետք է ստեղծել արդյունավետ համակարգեր, որոնց շարժիչ գործոնը ժամանակը չէ: Ժամանակի ավելացած մասը կարելի է օգտագործել մտածելու, վերլուծելու նպատակով: Ժամանակի որոշակի հատված անպայման պետք է տրամադրել մտածելուն:

 
error: Կյանքն ավելի հրաշալի է, երբ ստեղծում ես սեփական «բովանդակությունը»