Մարդը պետք է անընդհատ աճի: Այդ աճը կարող է լինել գծային, հարթության մեջ և տարածական: Սովորաբար մենք աճում ենք գծային եղանակով: Այդ գիծը կոչվում է մասնագիտություն: Երբ մենք շեղվում ենք մասնագիտությունից, սկսում ենք զբաղվել նաև հոբբիներով, ժամանակ ենք տրամադրում ինքնազարգացմանը, նոր գիտելիքներ ենք ձեռք բերում, որոնք կապ չունեն մեր հիմնական աշխատանքի հետ, մենք սկսում ենք աճել հարթության մեջ: Դա արդեն լավ է: Այս գրքի միջոցով ես կփորձեմ ձեր մեջ տարածական աճելու ցանկություն արթնացնել: Երրորդ առանցքը մտածողությունն է: Այն զարգանում է, երբ դուք ազատ ժամանակ եք ունենում ոչնչով չզբաղվելու, պարզապես մտածելու համար:


   


Բիզնես և ֆինանսներ

Ինտերնետ բիզնես

Կարծում եմ կան մարդիկ, որոնք լսել են, որ ինտերնետով հնարավոր է գումար վաստակել, բայց չգիտեն, թե ինչպես է դա արվում: Այս հոդվածը նվիրվում է նման մարդկանց:

21-րդ դարը ինտերնետի դար է: Ինտերնետը մարդու համար ստեղծում է նոր հարմարություններ, որոնք նախկինում չեն եղել: Ինտերնետը միայն ժամանց չէ (ինչպես տպավորված է շատերի մոտ): Այսօր ինտերնետի օգնությամբ դուք կարող եք տանից դուրս չգալով գնումներ կատարել, կոմունալ վճարումներ անել, սովորել համալսարանում, խոսել արտասահմանում գտնվող ձեր բարեկամների հետ, գրքեր կարդալ, նամակներ գրել, մրցույթների մասնակցել և իհարկե՝ բիզնեսով զբաղվել:

Ինտերնետ բիզնեսն այսօր ոչնչով չի զիջում իր օֆլայն մրցակիցներին: Յուրաքանչյուր տարի աշխարհում բացվում են հազարավոր ինտերնետ-ընկերություններ, որոնց նպատակն է բիզնես անել ինտերնետի օգնությամբ: Եվ շատ դեպքերում այդ բիզնեսը դառնում է գլոբալ և սկսում միլիոնների եկամուտ բերել: Կարծում եմ, բոլորն են ծանոթ այնպիսի ինտերնետ-գիգանտների, ինչպիսիք են Google-ը, Yandex-ը, Facebook-ը, Yahoo-ն և այլն: Իսկ հիմա ամենակարևորը: Ինչպե՞ս են այդ ընկերությունները գումարներ աշխատում:

Ինտերնետով գումար աշխատելու ամենատարածված եղանակները մնում են գովազդը, վճարովի ծառայությունները և ապրանքների վաճառքը (ինտերնետ-խանութներ): Խոսենք դրանց մասին ավելի մանրամասն: Գովազդը բոլոր ժամանակներում էլ եղել է այն ոլորտը, որի վրա ընկերությունները մեծ գումարներ են ծախսել: Եվ երբ մարդկանց առօրյան տեղափոխվեց ինտերնետ, միանգամից ծնվեց ինտերնետ-գովազդը: Իսկ դրա իմաստը կայանում է հետևյալում: Ընկերությունը բացում է կայք, որն ունենում է մեծ թվով այցելություններ, այսինքն մեծ թվով պոտենցիալ հաճախորդներ և սկսում է գումար աշխատել իր կայքում գովազդ տեղադրելով: Հիմնականում, այդպես են աշխատում օրինակ նորությունների կայքերը կամ սոցիալական ցանցերը: Հանրահայտ Facebook ընկերությունը, որի արժեքը գնահատվում է տասնյակ միլիարդներ, իր եկամուտի զգալի մասը աշխատում է հենց գովազդի օգնությամբ: Մյուս ինտերնետ-գիգանտը՝ Google-ը, ունենալով բազմաթիվ ծառայություններ, նույնպես իր եկամուտի մի մասը վաստակում է այսպես կոչված կոնտեքստային գովազդից: Այսինքն, գովազդատուն վճարում է Google-ին, որպեսզի իր գովազդը հայտնվի որոնման արդյունքներում բերված կայքերում, իսկ Google-ն այդ գումարի մի մասը վճարում է կայքերին, որոնց վրա պետք է գովազդը տեղադրվի՝ աշխատելով տարբերության վրա:

Ինտերնետ բիզնեսի մյուս երկու գլխավոր եղանակները վճարովի ծառայություններն ու ապրանքների վաճառքն են: Ծառայությունները կարող են լինել ամենատարբեր՝ սկսած կայքում վճարովի հայտարարություններ տեղադրելուց մինչև վճարովի օնլայն-սեմինարների կազմակերպում: Այսինքն, չկան սահմանափակումներ: Ցանկացած ծառայություն, որը հնարավոր է օնլայն մատուցել և որը կարող է մարդկանց օգտակար լինել, դրա օգնությամբ հնարավոր է նաև գումար վաստակել: Օրինակ, հանրահայտ eBay ընկերությունը միլիոններ է աշխատում միջնորդավճարներ գանձելով մարդկանցից, որոնք ցանկանում են ապրանքներ վաճառել իր ինտերնետ-աճուրդում:

Եվ վերջապես, ինտերնետով գումար աշխատելու մյուս եղանակը՝ ապրանքների վաճառքն է: Ապրանքներ վաճառելու համար ձեզ պետք չէ այլևս թանկարժեք տարածքներ վարձել, վճարել վաճառողներին և այլ ծախսեր կատարել: Անհրաժեշտ է ընդամենը բացել կայք և այնտեղ տեղադրել ձեր ապրանքները: Ձեզ կմնա միայն առաջխաղացնել ձեր կայքը, անել այնպես, որ այն վստահություն ձեռք բերի հաճախորդների շրջանակում և հաջողությունն ապահովված է: Եթե Հայաստանում ինտերնետ-առևտուրը դեռ զարգացած չէ, ապա ԱՄՆ-ում, Ռուսաստանում, Եվրոպայում, Կորեայում կամ Չինաստանում, մարդկանց զգալի մի մասը առևտուր է անում տանից դուրս չգաով: Միթե՞ հարմար չէ: Այդպես են կարծում նաև ինտերնետ-ընկերությունները:

Հեղինակի մասին

Հրաչյա Մանուկյան

Անձնային աճի գծով հեղինակ, Հաջողության բլոգի հիմնադիր, «Փոխիր կյանքդ», «Կամքի ուժ. ինչպես ղեկավարել սովորությունները» և «Ստանդարտ մտածելակերպի սահմաններից դուրս» գրքերի հեղինակ:

5 մեկնաբանություն

  • Կայք ունենալն այժմ շատ կարևոր է ընկերության համար, սակայն բավարար չէ: Անհրաժեշտ է օպտիմալացնել այն, որպեսզի գտնվել այնտեղ, որտեղ հաճախորդները որոնում են տվյալ ապրանքը կամ ծառայությունը:

  • Ճիշտ է, ասյօր ինֆորմաիոն տեխնոլոգիաները գերիշխում են աշխարհում, և նրանց բացակայությունը “երջանկության ՌԵՑԵՊՏԸ” կարող է շրջել 180 աստիճան: Սակայն եկեք չմոռանանք, որ նրանց ներկայությունը չի ապահովում հաջողության երաշխիք: Ամենակարևորը հարկավոր է այնպիսի մարդկային ռեսուրս, որ տեխնոլոգիաների հետ խոսի “դու”-ով: : 🙂

Մեկնաբանել

error: Կյանքն ավելի հրաշալի է, երբ ստեղծում ես սեփական «բովանդակությունը»