Մարդը պետք է անընդհատ աճի: Այդ աճը կարող է լինել գծային, հարթության մեջ և տարածական: Սովորաբար մենք աճում ենք գծային եղանակով: Այդ գիծը կոչվում է մասնագիտություն: Երբ մենք շեղվում ենք մասնագիտությունից, սկսում ենք զբաղվել նաև հոբբիներով, ժամանակ ենք տրամադրում ինքնազարգացմանը, նոր գիտելիքներ ենք ձեռք բերում, որոնք կապ չունեն մեր հիմնական աշխատանքի հետ, մենք սկսում ենք աճել հարթության մեջ: Դա արդեն լավ է: Այս գրքի միջոցով ես կփորձեմ ձեր մեջ տարածական աճելու ցանկություն արթնացնել: Երրորդ առանցքը մտածողությունն է: Այն զարգանում է, երբ դուք ազատ ժամանակ եք ունենում ոչնչով չզբաղվելու, պարզապես մտածելու համար:


   


Մարքեթինգ

Էլ. փոստարկղ. 5 խորհուրդ ընկերություններին

1. Եթե չունեք էլ. հասցե, անպայման բացեք այն և ավելացրեք Ձեր բոլոր երևացող տվյալներում (օրինակ` այցեքարտերում): Լինում է, որ հաճախորդները խուսափում են ինչ-որ մանր հարցերով զանգահարել և նրանց ավելի հեշտ է գրել: Իսկ չունենալով էլ. հասցե, դուք կորցնում եք պոտենցիալ հաճախորդներ:

2. Եթե չունեք կայք, Ձեր էլ. հասցեն բացեք Gmail տիրույթում, այլ ոչ թե mail.ru-ում կամ yandex-ում: Երբ ես ինչ-որ ընկերության այցեքարտի վրա mail.ru եմ տեսնում, նրա վարկանիշն իմ աչքերում միանգամից ընկնում է: Դա իհարկե չի նշանակում, որ ընկերությունը վատն է, խոսքն ընդամենը առաջին տպավորության մասին է: Բայց երբեմն առաջին տպավորությունից հետո չես էլ ուզում շարունակել: Հավատացեք՝ միայն ես չեմ այդպիսին:

3. Եթե ունեք կայք, ապա էլ. հասցեները բացեք Ձեր կայքի տիրույթում՝ օրինակ sales@yourcompany.am կամ support@yourcompany.am և ոչ թե արդեն Gmail-ում և առավել ևս՝ այլ փոստային համակարգերում:

4. Առանձնացրեք տարբեր էլ. հասցեներ Ձեր բոլոր ենթակառույցների համար: Պետք չէ մեկ էլ. հասցեի տակ ուղարկել և ստանալ բոլոր նամակները: Վաճառքների համար ունեցեք sales@yourcompany.am, հաճախորդների հետ շփման համար՝ customer@yourcompany.am, մարքեթինգային հարցերով՝ marketing@yourcompany.am, իսկ ընդհանուր հարցերի համար նոր միայն info@yourcompany.am: Այդպես Դուք նախ ավելի լուրջ տպավորություն եք թողում Ձեր հաճախորդների մոտ և երկրորդը՝ դա իրոք ավելի հարմար է:

5. Եթե ունեք մի քանի էլ. հասցեներ, ստեղծեք մի համակարգ, որի օգնությամբ կարող եք ղեկավարել բոլոր էլ. հասցեները միաժամանակ: Նկատի ունեմ, Դուք չեք կարող մի քանի ժամը մեկ մտնել և ստուգել Ձեր բոլոր փոստարկղերը: Կան ծրագրեր, որտեղ դուք ավելացնում եք Ձեր բոլոր էլ. հասցեները և դրանցից կամայականի վրա նոր նամակ ստանալու դեպքում դուք ստանում եք ծանուցում: Այսինքն, Ձեզ պետք չէ կենտրոնանալ էլ. փոստարկղերի և դրանց ստուգման վրա, այդ ամենն ավտոմատացվում է, իսկ դա բավական ժամանակ է խնայում: Նման ամենահայտնի ծրագրերից է Outlook-ը, որից ես սակայն չեմ օգտվում 🙂 քանի որ նման հնարավորություն ունի նաև Gmail-ը, որի մասին էլ կարող եք կարդալ այստեղ:

Այսքանը, հաճույքով կպատասխանեմ Ձեր հարցերին:

Հեղինակի մասին

Հրաչյա Մանուկյան

Անձնային աճի գծով հեղինակ, Հաջողության բլոգի հիմնադիր, «Փոխիր կյանքդ», «Կամքի ուժ. ինչպես ղեկավարել սովորությունները» և «Ստանդարտ մտածելակերպի սահմաններից դուրս» գրքերի հեղինակ:

5 մեկնաբանություն

Մեկնաբանել

error: Կյանքն ավելի հրաշալի է, երբ ստեղծում ես սեփական «բովանդակությունը»