Գիտե՞ք ինչ եմ ես հասկանում լավ ընկերություն, լավ արտադրանք, լավ բրենդինգ և լավ մարքեթինգ ասելով: Երբ տեսնեք տեսանյութը, թե ինչ է կատարվում ԱՄՆ-ի խանութներում, երբ Apple-ը պատրաստվում է վաճառքի հանել նոր iPad-ը, երբ տեսնեք մարդկանց այդ հերթերը, ոգևորությունն ու սպասումները, կարծում եմ կհասկանաք: Հզոր ընկերությունները, որոնք ունեն հզոր բրենդինգ և մարքեթինգ, «չեն խնդրում» սպառողներին, որպեսզի նրանք ձեռք բերեն իրենց արտադրանքը: Նրանք ստեղծում են այնպիսի արտադրանք և այնպես են ներկայացնում մարդկանց, որ մարդիկ իրենք խնդրեն այդ արտադրանքը: Լավ բրենդինգն այն է, երբ մարդիկ անհամբերությամբ են սպասում քո նոր ապրանքին, որը դեռ չկա, և հերթ են կանգնում խանութների առջև, երբ այն պատրաստվում է վաճառքի: Լավ բրենդինգն այն է, երբ մարդկանց առօրյան առանց քո ապրանքի ինչ-որ տեղ անհարմար է դառնում. նրանք զգում են, որ ինչ-որ բան պակաս է: Լավ բրենդինգն այն է, երբ դու ձգտում ես գնել, այլ ոչ թե քեզ վաճառում են:
Հեղինակի մասին
Հրաչյա Մանուկյան
Հաջողության բլոգի հիմնադիր, անձնային աճի գծով 7 գրքերի հեղինակ:
Ձեզ կարող է դուր գալ նաև
Ինչ կասես, ուղեղ ջան, գնե՞մ, թե՞ չգնեմ
Այսօր (վերջապես) հիշել եմ, որ բժիշկ եմ, և այս հոդվածն էլ կգրեմ մասնագիտական տեսանկյունից: Եվ ձեզ...
Մարքեթինգային խելացի մեթոդ
Երբ գրում էի նախորդ հոդվածը Gillette-ի մասին և ուսումնասիրում էի համապատասխան նյութերը, հանդիպեցի...
Առաջի՛ն անգամ Հայաստանում
Ոչ, այս հոդվածը ինչ-որ նոր ծառայության մասին չէ և ոչ էլ նոր ապրանքատեսակի, իսկ թե ինչի մասին է այն...
iPhone-ի համար ամենահայտնի խաղը գրում է 14-ամյա դպրոցականը
«Ընկերներս առաջարկեցին ինձ iPhone-ի համար ծրագիր գրել և ես մտածեցի՝ իսկ ինչո՞ւ ոչ, դա հիանալի...
LAV MARQETING@ KEZ TALIS E MIAYN APRANQ ><<><>EV VOROSH JAMANAK HAJUYQ <><>><><><><><<>AYD APRANQIC OGTVELU><><><<>><ISK IRENC MEC POXER.