Այսօր (վերջապես) հիշել եմ, որ բժիշկ եմ, և այս հոդվածն էլ կգրեմ մասնագիտական տեսանկյունից: Եվ ձեզ կպատմեմ գնման նեյրոֆիզիոլոգիայի մասին:
Հո շատ չվախեցա՞ք վերջին բառը լսելիս: 10 րոպե անց ամեն ինչ կդառնա պարզից էլ պարզ: Եվ դուք կհասկանաք, թե ինչպես է ձեր ուղեղը ձեզանից թաքուն ղեկավարում ինչ-որ մի բան գնելու ձեր որոշումը:
Նոր բան չեմ ասում, և, իհարկե, ուղեղն է, որ բոլորիս թույլ է տալիս մինչև գնում կատարելը հաշվարկներ անել, գնահատել ռիսկերը և այլն: Համաձայն եմ, բայց դրանք տեսանելի են, իսկ ես կպատմեմ ուղեղի թաքուն գործերի մասին: Եվ այն մասին, թե ինչու եք դուք գնում ինչ-որ մի թանկ ապրանք, եթե կարող էիք ավելի էժանը գնել: Կամ՝ ինչո՞ւ եք հենց այդ խանութից գնում կատարում, այն էլ՝ ավելի թանկ, եթե մեկ այլ խանութում նույն ապրանքն ավելի էժան է դրված:
Եթե կուզեք, հաշվիչը ձեռքներդ գնացեք խանութ, միևնույն է, որոշում կայացնողը ուղեղի երկու տեղամասերն են: Ձեզանից թաքուն, բայց՝ ի օգուտ ձեզ:
Հարգելի՛ վաճառողներ, ձեզ էլ է վերաբերվում այս հոդվածը: 9 րոպե անց դուք կիմանաք, թե ինչպես կարող եք ազդել ուղեղի այս երկու կենտրոնների վրա, որպեսզի հաճախորդն իր գրպանը քիչ թեթևացրած, բայց՝ բավարարված հեռանա:
Nucleus Accumbens և Insula
Սրանք մեր գլխուղեղի բազմաթիվ կենտրոններից երկուսն են: Nucleus Accumbens-ը հաճույքի կենտրոնն է, իսկ Insula-ն՝ ցավի և տհաճության:
Առաջինը դրդվում է այն ժամանակ, երբ մենք տեսնում ու զգում ենք այն, ինչ կցանկանայինք տեսնել ու զգալ: Սկսած հաճելի միջավայրից ու վերջացրած ցանկալի սեքսով՝ բոլորն էլ խթանում են Nucleus Accumbens-ը ու մեզ պարգևում բարձր տրամադրություն, երանության ու երջանկության զգացումներ:
Հակառակը, երկրորդ կենտրոնը՝ Insula-ն, ակտիվանում է, երբ մենք տեսնում կամ զգում ենք այն, ինչ չէինք ցանկանա, որ տեսնենք կամ զգանք: Օրինակները դարձյալ շատ-շատ են՝ սկսած ընկճող իրավիճակներից ու վերջացրած չհաջողված սեքսով: Insula-ի դրդվելը մեզ պարուրում է բացասական զգացումներով՝ տհաճություն, դիսկոմֆորտ, հոգեկան (անգամ՝ մարմնական) ցավ և այլն:
Կառնեգի-Մելոն համալսարանից պրոֆ. Ջորջ Լևենշտեյնը և Ստենդֆորդից՝ պրոֆ. օգնական Բրայան Կնուտսոնը մի ծավալուն հետազոտությամբ (հարցումներ, փորձարկումներ, գլխուղեղի ՄՌՏ) պարզել են, որ գնում կատարելն իրենից ներկայացնում է այս երկու կենտրոնների միջև հավասարակշռության խախտում՝ մեկնումեկի օգտին: Եթե «հաղթում է» Nucleus Accumbens-ը, ապա գնումը կատարվում է, հակառակ դեպքում, եթե գերիշխողը Insula-ի ազդեցությունն է, ապա դժվար թե գնումը հաջողության հասնի (իհարկե, եթե կինդ կողքից չի բշտում :)):
Ստացվում է, որ, երբ ավելի ակտիվացած է Nucleus Accumbens-ը, ապա հաճախորդը մեծ հավանականությամբ կգնի իր նախընտրած ապրանքը, հակառակ դեպքում, երբ գերիշխում է Insula-ի ազդեցությունը, ապա գնումը չի կատարվի:
Մի փոքր շեղվեմ: Հետաքրքիր է իմանալ նաև, թե ինչպես է պրոֆ. Լևենշտեյնը միմյանցից տարբերակում ագահ (քծիպ) և տնտեսող մարդկանց: «Ագահները ցավով են տանում փողեր ծախսելը, միչդեռ տնտեսող մարդկանց հաճելի է կուտակել դրանք»: Այսինքն, ագահներն ագահ են Insula-ի պատճառով, իսկ տնտեսողներն այդպիսին են Nucleus Accumbens-ի շնորհիվ:
Գործնական կիրառություն
Ի՞նչ է ստացվում:
Բոլոր այն գործոնները, որոնք կխթանեն Nucleus Accumbens-ը, էապես կնպաստեն վաճառքի կայացմանը: Ես սկսեմ թվարկել, մնացածը դուք կարող եք շարունակել՝ հաճելի միջավայր, սիրալիր վերաբերմունք, հարգալից շարժուձև ու սպասարկում, անկեղծ ժպիտ, ճաշակով ընտրված ինտերիեր, գրավիչ զեղչեր և խելամիտ գներ, բոնուսներ, գործուն հետադարձ կապ…: Այսինքն՝ այն ամենը, ինչ տվյալ առևտրի սրահում կցանկանայիք տեսնել կամ զգալ:
Հակառակ վերոնշյալին, Insula-ն խթանող գործոնները կասեցնում են գնելու որոշումը: Երևի չթվարկեմ դրանք, որպեսզի ձեզ մոտ չառաջացնեմ տհաճության զգացում:
Եվ, վերջում…
Եթե գնում կատարելու հոգեբանական կողմը հետաքրքրեց, ապա ուրախ կլինեմ նաև հաջորդ անգամ այս տեսանկյունից դիտարկել կրեդիտ-քարտերի վտանգավորության թեման:
Արթուր ջան, երբ կարդում եմ քո հոդվածները, անկեղծ զգում եմ թե ինչքան աճելու տեղ ես ունեմ` ոճաբանությունը, հումորը, ինտերակտիվությունը, կարդալու թեթևությունը, մի խոսքով… ամեն ինչ: Երբ սկսում ես կարդալ, ինքնստինքյան հասնում ես վերջին 🙂
Գնումների պահով շատ օգտակար ինֆորմացիա էր, փաստորեն իմացանք, որ մեր ուղեղի վրա վաճառողները կարող են ուզել ներազդել 🙂 զգոն կլինենք 🙂
Shat hetaqrqir er, shnorhakalutyun informaciayi hamar ))).
Շատ հետաքրքիր էր շնորհակալություն
Ախ այդ կրեդիտ քարտերը…անհամբերությամբ սպասում եմ ))
SHat
Ի ուրախություն մեզ, արդեն մեր երկրում էլ է սպասարկման մակարդակը բարձրանում և insula-ն իր տեղը զիջում է
:)))
Հրաչ ջան
Ինչպես կարող եմ ինտերնետից ստանալ ֆիլտրված ինֆորմացիա ընկերությունների մասին օրինակ
1. IT ոլորտի վերջերս IPO հանած ընկերությունների ցուցակ
2. X երկրի կամպանիաների ցուցակ
yahoo.finance.com -ին եմ մի քիչ ծանոթացել ,բայց դեռ չեմ կարող վերցնել նման ինֆորմացիա
ինչպես ասում են
Thank you in advance
Արամ
Արամ ջան արդեն պատասխանեցի:
Արամ ջան հաճույքով կպատասխանեմ հարցիդ, ուղղակի անցնենք այստեղ:
iroq shat hetaqrqir er,,,,,,,,,,
Գիտական և միաժամանակ մատչելի նյութ է: Շատ շնորհակալ եմ, սպասում եմ կրեդիտային քարտերին վերաբերող նյութին
Հարգելիներս, ուրախ եմ ու շնորհակալ, որ այս գրառումս ձեր հավանությանն արժանացավ: Իրականում Nuc. Accumbens-ը(прилежащем ядре) եւ Insula-ն (островок) վերջին տարիներին հայտնվել են ոչ միայն նյարդաբանների, նարկոլոգների, հոգեբանների կամ հոգեբույժների, այլ նաեւ տնտեսագետների եւ շուկայագետների ուշադրության կենտրոնում: Հաճույքի եւ տհաճության կենտրոնների մեջեւ առկա “հակամարտությունից” շատ-շատ բան է կախված, նույնիսկ այնպիսի բաներ, որոնք ոչ մեկիս մտքով չեն էլ անցում:
Ինչ վերաբերվում է կրեդիտ-քարտերին, ապա… դա ՆՈՒՅՆՊԵՍ կախված է Insula-ից: Մի քանի օրից ժամանակ կգտնեմ եւ անպայման կներկայացնեմ իմ հաջորդ նյութը:
inc shat hetaqrqir e.