Երբ դեռ ուսանող էի, առաջին անգամ որոշեցի աշխատել: «Գինդ»-ում հայտարարություններ փնտրեցի և գտա մեկը, որն այդ պահին ինձ ամենից շատն էր հարմար. ազատ գրաֆիկ, գրասենյակային, ոչ մի լուրջ գիտելիքներ և հմտություններ չէր պահանջվում: Եվ ինչպես հետո պարզվեց` դա իմ առաջին շփումն էր ցանցային մարքեթինգի հետ: Աշխատեցի 2 ամիս և հետո որոշեցի կիսատ թողնել և կենտրոնանալ ուսմանս վրա: Չնայած այդ դեպքից հետո ցանցային մարքեթինգի հետ պրակտիկ ինչ-որ շփում չի եղել, բայց հետագայում տեսականորեն այն ուսումնասիրել եմ և ուզում եմ ներկայացնել իմ կարծիքը դրա մասին:
Սկսենք ամենասկզբից: Կա ընկերություն, որն ունի ապրանքներ կամ արտադրանք և ուզում է այն վաճառել: Ինչպե՞ս են վարվում այդ դեպքում սովորական ընկերությունները: Խանութ են բացում, ինչ-որ սրահ կամ մեր օրերում արդեն` ինտերնետ խանութ: Այսինքն, դա վաճառքի դասական տարբերակն է: Եթե դուք էլ մի օր որոշեք ինչ-որ բան վաճառել, ավելի հավանական է, որ կվաճառեք դա խանութում կամ ինտերնետով: Ցանցային մարքեթինգում ապրանքները վաճառվում են մարդկանց միջոցով (մարդիկ ստանում են ապրանքը ընկերությունից ավելի էժան): Յուրաքանչյուր մարդ ներգրավում է այլ մարդկանց (որոնք սովորաբար կոչվում են դիստրիբյուտորներ) և տոկոսներ է ստանում նրանց վաճառքներից: Իրականում սխեման հանճարեղ է: Պատկերացրեք, դուք ուզում եք վաճառել ձեր տանը եղած արկղերով հին սկավառակները: Դուք կանչում եք ձեր հարևաններից երկուսին, տալիս եք նրանց մի քանի սկավառակ և ասում եք, որ նրանք կարող են ինչ-որ տոկոս ստանալ սկավառակների վաճառքից: Նաև զգուշացնում եք, որ նրանք իրենց հերթին կարող են ներգրավել այլ մարդկանց, տալ նրանց սկավառակներ և տոկոսներ ստանալ արդեն նրանց վաճառքից: Եվ այդպես մարդկանց յուրաքանչյուր «շերտ» ստեղծում է այլ «շերտեր» և յուրաքանչյուր «վերևում» գտնվող ստանում է տոկոսներ «ներքևում» գտնվողներից: Հիանալի է, չէ՞: Ներգրավիր խելացի, ակտիվ, նախաձեռնող մարդկանց և դու նույնիսկ կարող ես ոչինչ չանել: Բայց այստեղ մի հարց է առաջանում: Ո՞ւմ են պետք հին սկավառակները:
Եվ հենց այս հարցին պատասխանելով էլ ես կտամ ցանցային մարքեթինգի մասին իմ կարծիքը: Անձամբ ես կզբաղվեի ցանցային մարքեթինգով միայն այն ժամանակ, եթե ապրանքն «արժեքավոր է», այսինքն, եթե ես կգնեի այն խանութում: Կան ցանցեր, որոնք հիմնված են ոչ թե ապրանքի, այլ հենց ցանցի վրա: Այսինքն, ինչ-որ «ձևական» (սիմվոլիկ) ապրանք է ընտրվում, և դրա հիման վրա սկսվում է ցանց կառուցվել: Դրա մեջ ես երբեք չէի մտնի: Սակայն եթե, օրինակ, Nokia-ն սկսեր վաճառել իր հեռախոսները ցանցային մարքեթինգի միջոցով, ապա ես հաճույքով կմտնեի դրա մեջ և միգուցե նույնիսկ կարողանայի լուրջ բիզնես հիմնել, որովհետև մարդիկ առանց այդ էլ գնում են Nokia-ի հեռախոսները:
Ցանցային մարքեթինգը զրոյից սկսելու և գումար աշխատելու լավ հնարավորություն է: Աշխարհում կան հազարավոր հայտնի ընկերություններ, որոնց ապրանքները հազվադեպ կտեսնեք խանութներում, նրանց մասին գովազդը չեք տեսնի հեռուստատեսությամբ, բայց նրանք ունեն միլիոնների վաճառքներ: Որովհետև նրանք ունեն արժեքավոր ապրանք և նվիրված մարդկանց ցանց, որոնք այդ ապրանքները վաճառում են կամ ստանում են տոկոսներ իրենցից ներքև գտնվող վաճառքներից: Իրականում, ցանցային մարքեթինգի հետ կապված շատ մանրամասներ կան, տարբեր ընկերություններ տարբեր նորամուծություններ են դրա մեջ մտցնում, տարբեր սխեմաներ են օգտագործում, բայց դրա մասին հետագա հոդվածներում, իսկ առայժմ ուղղակի ընդհանուր պատկերացրեք, թե ինչ է ցանցային մարքեթինգը:
համաձայն եմ, ես փորձել եմ աշխատել, բայց չի ստացվել..
ev xi chi stacvel kases? Mar jan
vor @nkerutyan het eq ashxatel?
Ես զբաղվում եմ ունեն մեծ ցանց և լավ վաստակել եմ, կարող եմ ձեզ էլ օգնել
Chka vat @nkerutyun, kan vat ashxatoghner.
es vat @Nkerutyan masin chaseci, uxxaki da amen mard chi karogh anel
Hrach jan cancayin marketingi masin vat patkeracum chunes shat lava,,, u asem qez vor arden goyutyun uniqo nkaragrac @nkerutyun@ vor vacharum e arjeqavor apranqner,, u asem aveli ayd @nkerutyun@ chi pahanjum [email protected] arnel ev vacharel…. es el qo pes shat chem uzum manramasnel,,, shnorhakal em qez vor karoxanum es mardkanc ardi jamanakneri giteliqner tramadres,,,
Կարեն ջան քեզ էլ մերսի: Եթե ցանկանաս, կարող ես այստեղ ներկայացնել որ ընկերությունն է ու ինչ ապրանքներ է վաճառում:
Amen depqum yete mi mard karoghanuma the anel, uremn bolornel karoghen, parzapes dran hamatasxan qayler petqe anel.
konkret vor @Nkerutyun vor es ei gnacel, indz dur chekav nman ashxatelu dzev@, chnayac shat ban sovoreci, ev shat lav mardkanc het tanotaca
Chishtn asac Hrach jan chem karcum vor arje aystex nmanatip informatyaner texadrel,,,, uxxaki cankaca asel vor ka aydpisi @nkerutyun u arden 15 tari e ir gorcuneutynn e cavalum…
Dra hamar Mariam jan, petqa @ntrel aynpisi kazmakerputyun vor sirov ashxates, inchqanel dzhvar lini.
Isk yete gaghtniq chi vor kazmakerputyan hetes ashxatel?
VIP Group
canc sarqel@ dzernatu tarberak e,miayn te vo4 bolorn en karoxanum anel da,ete canc sarqel@ dzenatu 4liner ,apa aysqan xanutneri,dexatneri,benza ev gaza lcakayanneri cancer 4ein haytnvi snki pes……Hrach jan isk du in4pes kveraberves qez ancanot aroxj mardkanc ev bujman kariq unecox erexanerin finansapes ognelu ardyunqum canc sarqelu gaxaparin???aysinqn skzbic du parzapes kognes ayd mardkanc finansapes ,apa kstanas hnaravorutyun canc sarqelu ardyunqum ognel naev inqd qez…
Cancayin marketing@ chi kareli hamematel orinak hyuranocneri canci kam dzer nshac benza lcakayanner@ voronq aravel evs Hayastanum menashnorhayin bnuyt unen, ayd shukaner@ pak en ev anhasaneli shateri ev grete bolori hamar, isk cacnayin marketingov karogh e zbaxvel yuraqanchyur@ mi poqr cankutyun depqum, nuynisk bacel ir grasenyak@, ev arden isk gtnvelov ir xekavari cancum , ir anvan tak unenal ir xorhrdatuinerin, ev zargacnel canc@ …………..
hargeli Mariam in4 vor arumov duq chisht eq asenq menashnorhneri arumov,sakayn hamematutyun anel@ lriv texin e,qani vor erkusi himqn el canc stexcelu gaxaparn e,parzapes hyuranocneri,dexatneri,benzalcakayanneri ev nmanatip <> depqum petq e harmar taracqnel gtnel,gnel,varcakalel ev ayln ev petq e mec gumarner unenal ev nerdnel, isk sovorakan cancayin marketingum ayd amen@ gone skzbnakan shrjanum harkavor 4e,cancayin marketigov kareli e zbaxvel tanic ev poqr nerdrumneri ardyunqum:
che Karen jan, mi ban hashvi areq vor hyuranocnerum orinak marqeting@ da mi poqr bajin e irenic nerkayacnum ayl bajinneri koxqin, isk cancayin marketing!@ himnvac e henc texekatvutyan taracman , nra hasanelutyan……………… vra, ete hetaqrqir e im karciq@ , shutov liberal.am @ ktexadri im hodvac@ cancayin marketingi veraberyal, vernagrov, karogh eq tanotanal 🙂
‘hajoxutyan hing voske kanon’
tujl tveq krkin angam 4hamadzaynnvel ayn mtqi het Mariam jan, vor marketing@ da mi poqr bajin e hyuranoci myus bajinneri koxqin,@ndhanrapes marketing kochvac@ da mi mec bajin ev tema e ,vorn uni tarber tesakner……….orinak-global marketing,tarberakvac marketing,integrvac,kentronacvac,masayakan,onlayn,bazma4yuxayin,uxix,herustaesayin,cancayin ev ayln))):sakayn dzer tuyltvutyamb npatakaharmar em gtnum 4sharunakel ays harci qnnarkum@ ,qani vor ayn shat cavalun tema e,isk dzer karciq@ iharke hetaqrqir e ev es sirov kcanotanam nra het
Կարեն ջան անձամբ ես չէի ուզի որևէ ցանցում մասնակից լինել այս պահին, բայց միտքը հետաքրքիր է..
շնորհակալություն պատասխանի համար Հրաչ ջան
Karen jan gitem, vorovhetev ays tari avartum em marqetingi ev businessi kazmakerpman fakulteti businessi kazmakerpum bajin@ 🙂
miayn urax em Mariam jan;-)bayc miajn avartel@ der qich e aynpisi masnagitutyun es @ntrel vor [email protected] petq e sovores jamanakin [email protected] ev vor aveli karevor e karoxanas jamanakic araj ancnel arden praktikayum voch miayn teoriapes
che parzapes aseci vor tanot em marketingi tesakneri masin, isk masnagitutyamb ashxatel der chem patrastvum, ayjm ayl volortum em ashxatum 🙂
Հրաչ ջան Շվեդական Oriflame ապրանքանիշը նույնպես ցանցային մարկետինգի վրա է հիմնված չէ….
Հա, ու անձամբ ես Oriflame-ը հավանում եմ, հայտնի բրենդ է:
Es el ptkeracum chunei cancayin marketingi masin minch fberlic @nkerutyunum grancvels..u chei el grancvi ete chbacatrein cancayin marketingi eutyun@…ev nshem vor hayastanyan shukayum himnakan derakatarum unecox kosmetikayi brender@ ashxatum en cancayin marketingov…u gitenq in4n ecicaxeli vor asum en cancayin marketing vor sirun hn4i u el dranic avel gaxapar 4unen.Aysinqn mtacum en piti mard nergravenq u vajarenq ira vra ejanov isk cancayin marketingum arajnayin xndir e hamarvum aynpisi mardkanc nergravum@ ovqer kkaroxanan nergravel aveli u aveli shat tvov ayl mardkanc….U jisht eir asum u es el em nkatel `himnakanum ayn kazmakerputyunnern en ogtagorcum es metod@ voronq@ shesht@ 4en dnum apranqi kam tvyal apranqi arandznahatkutyunneri ev arhasaraki voraki vra.
iroq ays marketinq@ xardaxutyn che
ev inchqan hnaravore canotacreq ashxatanqain bnuytin
VIP GROUP FOREVER.
mi shabat arden erkmtum em mtnem ,te chmtnem,es gitem xosq@ vor @nkerutyan masin a…….
mersi,shat ogtakar nyuti hamar}}}}
Ete qez mot chi stacvel da der chi nsahanakum vor NM-@ vat e.
Goharik Manukyan urax em vor hetevum eq im meknabanutyunnerin … 🙂
knrereq,isk ayd cancain marqeting@ shat vtangavor e,,,orinak indz henc VIP GROUP(VISION)-um ashxatanq en arajarkel….kareli e @ndunel te amen deqpum xusabem???
Xusapeq! Es Vision-um pordzel em 3 amis ashxatel, izur jamanak u gumar eq vatnelu.
isk gumar inchu em vatnelu? es petq e gumar nerdnem gortsi mej?indz asel en ,vor heraxosayin zruyceri mijocov petq e hajaxordnerin hravirem apranq gnelu
Hrach jan shat em havanum qo bolor nyuter@. ete djvar chi mi harcov ogni indz. Uzum em imanam SOCIAL UP-@ nuynpes cancayin marqeting e. mek el arje dranov zbaxvel te che? Naxapes mersi.
Ողջույն Արմեն ջան, շատ շնորհակալ եմ: Անկեղծ ասած Social Up-ին ծանոթ չեմ..
barev HRAC jan. isk inch xorhurd ktas? vor kayqov arje ashxatel?
Արմեն ջան, նման կայքեր չեմ հանդիպել, որոնք կարող եմ խորհուրդ տալ և որոնցով կարող ես հեշտ գումար աշխատել: Ինտերնետում գումար աշխատելու իրական հնարավորությունների մասին կարող ես կարդալ այստեղ: Ճիշտ է՝ հեշտ չէ, բայց չէր էլ սպասվում, որ հեշտ է լինելու 🙂
shat shnorhakal em Hrach jan.
Շատ օգտակար նյութ էր, քանի որ մեր իրականության մեջ շատերն են վախենում և խուսափում ցանցային մարկետինգից: Պարզապես կան կազմակերպություններ, որոնց սխալ աշխատելաոճի պատճառով մարդիկ ոչ ճիշտ պատկերացում են կազմում:
ցանցային մարքեթինգի վերաբերյալ հայերեն գրառումներ ով ունի նյութեր գրառումներ կուրսային կամ դիպլոմային աշխատանքներ
http://spasvats.blogspot.com/2013/06/blog-post_1058.html
Կարող է օգնել սա 🙂
Es uzum em darnal pari usucchuhi
Բարեվ ձեզ,իսկ ONYXUM կազմակերպության մասին ինչ կասեք