Մարդը պետք է անընդհատ աճի: Այդ աճը կարող է լինել գծային, հարթության մեջ և տարածական: Սովորաբար մենք աճում ենք գծային եղանակով: Այդ գիծը կոչվում է մասնագիտություն: Երբ մենք շեղվում ենք մասնագիտությունից, սկսում ենք զբաղվել նաև հոբբիներով, ժամանակ ենք տրամադրում ինքնազարգացմանը, նոր գիտելիքներ ենք ձեռք բերում, որոնք կապ չունեն մեր հիմնական աշխատանքի հետ, մենք սկսում ենք աճել հարթության մեջ: Դա արդեն լավ է: Այս գրքի միջոցով ես կփորձեմ ձեր մեջ տարածական աճելու ցանկություն արթնացնել: Երրորդ առանցքը մտածողությունն է: Այն զարգանում է, երբ դուք ազատ ժամանակ եք ունենում ոչնչով չզբաղվելու, պարզապես մտածելու համար:


   


Հաջողության պատմություններ

Instagram-ի հաջողության կարճ պատմությունը

2012թ-ի ապրիլին Facebook սոցիալական ցանցը հայտարարեց, որ պատրաստվում է ձեռք բերել Instagram մոբայլ ֆոտո-ծառայությունը: Հայտարարվեց նաև գործարքի գինը` 1 միլիարդ դոլար: Չնայած արդյունքում այն վաճառվեց 715 միլիոնով, բայց այդ պահին ընդամենը 1,5 տարի գործող նախագծի համար դա հսկայական հաջողություն էր:

Instagram-ի պատմությունը հերթական պատմությունն է Սթենֆորդի մի ուսանողի մասին, ով չէր կարողանում «տեղը հանգիստ նստել» 🙂 Քեվին Սիստրոն, համալսարանն ավարտելուց հետո, աշխատում էր Google ընկերությունում` որպես մարքեթոլոգ: Բայց ինչպես իր շատ հասակակիցները, ոգևորված Սթենֆորդի նախկին ուսանողների մեծ հաջողություններով, նույնպես հետաքրքրվում էր տեխնոլոգիաներով, ծրագրավորմամբ և երազում էր սեփական նախագծի մասին:

Քեվինը սկսում է ուսումնասիրել ծրագրավորում և հասնելով ինչ-որ մակարդակի` որոշում է գրել մի խաղ, որն իր էությամբ նման էր Mafia Wars խաղի և Foursquare սոցիալական ցանցի խառնուրդին: Խաղի անունը նա որոշում է դնել Burbn: Ոգևորված իր գաղափարով` Քեվինը սկսում է ներդրողներ փնտրել, հասկանալով, որ միայնակ «գլուխ չի հանի»: Ներկայացնելով իր գաղափարը ներդրողներին` նա ստանում է առաջին ֆինանսավորումը` 500 հազար դոլար: Նա թողնում է աշխատանքը Google-ում, որպես գործընկեր վերցնում է իր լավագույն ընկերոջը` Մայք Քրիգերին, և ընկերները սկսում էն իրենց աշխատանքը Burbn-ի հաջորդ տարբերակի վրա: Խաղը նրանք որոշում են գործարկել iPhone-ի վրա, սակայն թույլտվություն չեն ստանում, քանի որ այն որակվում է որպես «ծանրաբեռնված ինտերֆեյսով»:

Ընկերները սկսում են պարզեցնել խաղը, կատարում են մի շարք կրճատումներ, և ինչ-որ պահի հասկանում են, որ խաղից մնացել է ընդամենը ծրագիր ֆոտո նկարելու, նկարները խմբագրելու, տարածելու և մեկնաբանելու համար: Դա նրանց սկզբնական գաղափարը չէր, բայց գաղափարն այնուամենայնիվ լավն էր: Եվ քանի որ խաղը փոխվում էր ֆոտո-ծառայության, որոշում են փոխել նաև անունը` Instagram: Իսկ թե ինչ է լինում դրանից հետո, արդեն հասկացաք` կարդալով առաջին պարբերությունը 🙂

Հեղինակի մասին

Հրաչյա Մանուկյան

Անձնային աճի գծով հեղինակ, Հաջողության բլոգի հիմնադիր, «Փոխիր կյանքդ», «Կամքի ուժ. ինչպես ղեկավարել սովորությունները» և «Ստանդարտ մտածելակերպի սահմաններից դուրս» գրքերի հեղինակ:

1 մեկնաբանություն

  • Առաջարկում եմ ՀՀ-ում ունենալ Kickstarter -ի նման կառույց, որը կֆինանսավորի մեր տաղանդավոր երիտասարդների մտահղացումները: Այդ դեպքում, համոզված եմ, մենք բոլորս կհպարտանանք հայ “Քեվին Սիստրոն”-ներով, իսկ նրանք բարձր կպահեն հայի անունը աշխարհում:)

Մեկնաբանել

error: Կյանքն ավելի հրաշալի է, երբ ստեղծում ես սեփական «բովանդակությունը»