Գրքեր անձնային աճի մասին

Այս գրքերը ծնվեցին այն փոփոխությունների արդյունքում, որոնք տեղի ունեցան մի մարդու ներսում: Առաջին փոփոխությունը կապված էր կյանքի հանդեպ վերաբերմունքի, երկարաժամկետ նպատակները հասկանալու հետ: Փոփոխությունն ամփոփվեց «Փոխիր Կյանքդ» գրքում: Երկրորդ փոփոխությունը կապված էր բնավորության հետ. կամ մենք ղեկավարում ենք մեր բնավորությունը, կամ այն ղեկավարում է մեզ: Փոփոխության արդյունքում ծնվեց «Կամքի ուժ. ինչպես ղեկավարել սովորությունները» գիրքը: Երրորդ փոփոխությունը կապված էր աշխարհայացքի ընդլայնման հետ: Մեր մտածողությունը սահմանափակվում է այն միջավայրով, որում մենք ապրում ենք, որը գիտենք: Երբ կտրվում ես այդ միջավայրից, հնարավորություն ես ձեռք բերում աշխարհն այլ կերպ տեսնել, այլ կերպ մտածել: Մտածողության աճն ամփոփվեց «Ստանդարտ մտածելակերպի սահմաններից դուրս» գրքում: Դեռ փոփոխություններ կան առջևում…


   


Հաջողության պատմություններ

Instagram-ի հաջողության կարճ պատմությունը

2012թ-ի ապրիլին Facebook սոցիալական ցանցը հայտարարեց, որ պատրաստվում է ձեռք բերել Instagram մոբայլ ֆոտո-ծառայությունը: Հայտարարվեց նաև գործարքի գինը` 1 միլիարդ դոլար: Չնայած արդյունքում այն վաճառվեց 715 միլիոնով, բայց այդ պահին ընդամենը 1,5 տարի գործող նախագծի համար դա հսկայական հաջողություն էր:

Instagram-ի պատմությունը հերթական պատմությունն է Սթենֆորդի մի ուսանողի մասին, ով չէր կարողանում «տեղը հանգիստ նստել» 🙂 Քեվին Սիստրոն, համալսարանն ավարտելուց հետո, աշխատում էր Google ընկերությունում` որպես մարքեթոլոգ: Բայց ինչպես իր շատ հասակակիցները, ոգևորված Սթենֆորդի նախկին ուսանողների մեծ հաջողություններով, նույնպես հետաքրքրվում էր տեխնոլոգիաներով, ծրագրավորմամբ և երազում էր սեփական նախագծի մասին:

Քեվինը սկսում է ուսումնասիրել ծրագրավորում և հասնելով ինչ-որ մակարդակի` որոշում է գրել մի խաղ, որն իր էությամբ նման էր Mafia Wars խաղի և Foursquare սոցիալական ցանցի խառնուրդին: Խաղի անունը նա որոշում է դնել Burbn: Ոգևորված իր գաղափարով` Քեվինը սկսում է ներդրողներ փնտրել, հասկանալով, որ միայնակ «գլուխ չի հանի»: Ներկայացնելով իր գաղափարը ներդրողներին` նա ստանում է առաջին ֆինանսավորումը` 500 հազար դոլար: Նա թողնում է աշխատանքը Google-ում, որպես գործընկեր վերցնում է իր լավագույն ընկերոջը` Մայք Քրիգերին, և ընկերները սկսում էն իրենց աշխատանքը Burbn-ի հաջորդ տարբերակի վրա: Խաղը նրանք որոշում են գործարկել iPhone-ի վրա, սակայն թույլտվություն չեն ստանում, քանի որ այն որակվում է որպես «ծանրաբեռնված ինտերֆեյսով»:

Ընկերները սկսում են պարզեցնել խաղը, կատարում են մի շարք կրճատումներ, և ինչ-որ պահի հասկանում են, որ խաղից մնացել է ընդամենը ծրագիր ֆոտո նկարելու, նկարները խմբագրելու, տարածելու և մեկնաբանելու համար: Դա նրանց սկզբնական գաղափարը չէր, բայց գաղափարն այնուամենայնիվ լավն էր: Եվ քանի որ խաղը փոխվում էր ֆոտո-ծառայության, որոշում են փոխել նաև անունը` Instagram: Իսկ թե ինչ է լինում դրանից հետո, արդեն հասկացաք` կարդալով առաջին պարբերությունը 🙂

Հեղինակի մասին

Հրաչյա Մանուկյան

Անձնային աճի գծով հեղինակ, Հաջողության բլոգի հիմնադիր, «Փոխիր կյանքդ», «Կամքի ուժ. ինչպես ղեկավարել սովորությունները» և «Ստանդարտ մտածելակերպի սահմաններից դուրս» գրքերի հեղինակ:

1 մեկնաբանություն

  • Առաջարկում եմ ՀՀ-ում ունենալ Kickstarter -ի նման կառույց, որը կֆինանսավորի մեր տաղանդավոր երիտասարդների մտահղացումները: Այդ դեպքում, համոզված եմ, մենք բոլորս կհպարտանանք հայ “Քեվին Սիստրոն”-ներով, իսկ նրանք բարձր կպահեն հայի անունը աշխարհում:)

Մեկնաբանել

error: Կյանքն ավելի հրաշալի է, երբ ստեղծում ես սեփական «բովանդակությունը»