Մարդը պետք է անընդհատ աճի: Այդ աճը կարող է լինել գծային, հարթության մեջ և տարածական: Սովորաբար մենք աճում ենք գծային եղանակով: Այդ գիծը կոչվում է մասնագիտություն: Երբ մենք շեղվում ենք մասնագիտությունից, սկսում ենք զբաղվել նաև հոբբիներով, ժամանակ ենք տրամադրում ինքնազարգացմանը, նոր գիտելիքներ ենք ձեռք բերում, որոնք կապ չունեն մեր հիմնական աշխատանքի հետ, մենք սկսում ենք աճել հարթության մեջ: Դա արդեն լավ է: Այս գրքի միջոցով ես կփորձեմ ձեր մեջ տարածական աճելու ցանկություն արթնացնել: Երրորդ առանցքը մտածողությունն է: Այն զարգանում է, երբ դուք ազատ ժամանակ եք ունենում ոչնչով չզբաղվելու, պարզապես մտածելու համար:


   


Հաջողակ ընկերություններ

Չինաստանի ինտերնետ հսկաները. Tencent

Կարծում եմ գիտեք, թե ինչ հսկայական շուկա է Չինաստանը բիզնեսի համար: Եվ խոսքը վերաբերվում է ոչ միայն տարբեր ապրանքներին, որոնցով այն մեզ մոտ տպավորված է, այլ նաև ինտերնետին: Չինաստանի ինտերնետ տեղեկատվական կենտրոնի տվյալներով Չինաստանում մոտ 538 միլիոն մարդ է օգտվում ինտերնետից, որը կազմում է երկրի բնակչության 40%-ը: Օգտվողների կեսից ավելին մինչև 25 տարեկան տղաներ ու աղջիկներ են, որոնք շաբաթական միջինում 16 ժամ են անցկացնում ինտերնետում: Նրանց հիմնական զբաղմունքը երաժշտությունն ու խաղերն են:

Չինաստանում է գտնվում օգտվողների քանակով աշխարհում 2-րդ ինտերնետ ընկերությունը՝ Tencent-ը: Այն հիմնադրվել է 1998թ-ին՝ չինացի երկու գործարարների կողմից: Tencent-ում աշխատում է մոտ 20 հազար մարդ: Ընկերության գլխավոր գրասենյակները գտնվում են Պեկինում և Շանհայում, ինչպես նաև կան մասնաճյուղեր երկրի այլ քաղաքներում, ԱՄՆ-ում և Վիետնամում: Ընկերության եկամուտի հիմնական աղբյուրը QQ-ն է, որն իրենից ներկայացնում է ինտերնետ հարթակ ակնթարթային հաղորդագրությունների (ինչպիսին Skype-ն է), սոցիալական ցանցերի (օրինակ, Tencent Weibo), խաղերի, երաժշտության և վիդեոների համար: QQ.com-ը Չինաստանի խոշորագույն պորտալն և աշխարհի 9-րդ ամենաշատ այցելվող կայքը:

2004թ-ի հունիսի 14-ին Tencent-ը դուրս եկավ IPO-ի Հոնկոնգի ֆոնդային բորսայում: Այդ օրվանից դրա բաժնետոմսերի գինն աճել է մոտ 65 անգամ և այժմ ընկերության շուկայական կապիտալիզացիան 480 միլիարդ դոլար է (դա ավելին է, քան Google-ինը կամ Apple-ինը): Tencent-ը փորձում է գրավել նաև աշխարհի մյուս մասը: 2009թ-ին այն գործարկեց QQ-ի միջազգային տարբերակը՝ imqq.com-ը: Գործարկման հենց հաջորդ տարում կայքի այցելությունների թիվն անցավ օրեկան 50 հազարից: Դրա միջոցով արտասահմանցիները փորձում էին ծանոթանալ Չինաստանին, դրա մշակույթին և կապ հաստատել չինացիների հետ:

Ահա այսպիսի փոքրիկ մի պատմություն չինական հսկայական ընկերության մասին: Կարծում եմ՝ Tencent-ի մասին պետք է իմանայինք 🙂

Հեղինակի մասին

Հրաչյա Մանուկյան

Անձնային աճի գծով հեղինակ, Հաջողության բլոգի հիմնադիր, «Փոխիր կյանքդ», «Կամքի ուժ. ինչպես ղեկավարել սովորությունները» և «Ստանդարտ մտածելակերպի սահմաններից դուրս» գրքերի հեղինակ:

Մեկնաբանել

error: Կյանքն ավելի հրաշալի է, երբ ստեղծում ես սեփական «բովանդակությունը»