Մարդը պետք է անընդհատ աճի: Այդ աճը կարող է լինել գծային, հարթության մեջ և տարածական: Սովորաբար մենք աճում ենք գծային եղանակով: Այդ գիծը կոչվում է մասնագիտություն: Երբ մենք շեղվում ենք մասնագիտությունից, սկսում ենք զբաղվել նաև հոբբիներով, ժամանակ ենք տրամադրում ինքնազարգացմանը, նոր գիտելիքներ ենք ձեռք բերում, որոնք կապ չունեն մեր հիմնական աշխատանքի հետ, մենք սկսում ենք աճել հարթության մեջ: Դա արդեն լավ է: Այս գրքի միջոցով ես կփորձեմ ձեր մեջ տարածական աճելու ցանկություն արթնացնել: Երրորդ առանցքը մտածողությունն է: Այն զարգանում է, երբ դուք ազատ ժամանակ եք ունենում ոչնչով չզբաղվելու, պարզապես մտածելու համար:


   


Բիզնես և ֆինանսներ

Ինչպես վաճառել ֆիլմի քո սցենարը Հոլլիվուդին

Բոլոր մարդիկ էլ ունեն ինչ-որ «սցենարներ», որոնք կարող են հիանալի ֆիլմեր դառնալ: Մեկը երազ է տեսնում, հետո զարթնում է ու մտածում. «Ի՜նչ գեղեցիկ ֆիլմ կլիներ: Հաճույքով կդիտեի այն»: Մյուսը մտքում սցենար է գծում, պատկերացնում բոլոր հերոսներին, տեսնում «ֆիլմի» ընթացքն ու ավարտը: Ինչ-որ մեկն էլ կարծում է, որ իր կյանքի պատմությունը լավագույն ֆիլմի սցենարը կարող էր լինել՝ միա՜յն թե մարդիկ դրա մասին իմանային: Բոլոր դեպքերում էլ սցենարն իրոք կարող է ֆիլմ դառնալ, եթե հասկանալ, թե ինչպես այն վաճառել, ինչպես հասցնել համապատասխան մարդկանց, ինչպես հասցնել Հոլլիվուդ…

Այս հոդվածում ուզում եմ պատմել ձեզ այն մասին, թե ինչպես վաճառել ձեր սցենարը Հոլլիվուդին: Ամենասկզբում, իհարկե, դուք պետք է ունենաք սցենար՝ անգլերեն լեզվով: Ցանկալի է, որ այն չլինի 120 էջից ավելի, քանի որ սցենարի 1 էջը սովորաբար վերածվում է ֆիլմի 1 րոպեի: Աշխատեք ձեր սցենարի վրա երկար: Բարելավեք այն այնքան ժամանակ՝ մինչև նույնիսկ ձեզ մոտ ցանկություն առաջանա այն գնելու: Եթե սցենարը պատրաստ է, գրանցեք այն wgawregistry.org կայքում՝ սցենարի հեղինակային իրավունքները պաշտպանելու համար: Սա այսպես կոչված «ԱՄՆ Գրողների Միության» (Writers Guild of America) կայքն է: Գրանցումը վճարովի է՝ 20$, և գործում է 5 տարով: Ամեն դեպքում, եթե ունեք սցենար, անպայման գրանցեք այն այստեղ, որպեսզի հետագայում չլինեն հեղինակի իսկության հետ կապված խնդիրներ:

Երբ սցենարի հեղինակային իրավունքները պաշտպանված են, կազմեք այսպես կոչված «հարցման նամակը» (query letter), որը դուք ուղարկելու եք հոլլիվուդյան համապատասխան կազմակերպություններին, գործակալներին և ռեժիսորներին: Հարցման նամակի իմաստը հետևյալն է. այս մարդիկ օրեկան ստանում են հարյուրավոր սցենարներ և իհարկե չեն կարող կարդալ դրանք բոլորն ամբողջությամբ: Դուք ուղարկում եք նամակ, որում նկարագրում եք ձեր սցենարը 2-3 նախադասությամբ, գրում եք ձեր մասին մի քանի նախադասությամբ և հարցնում եք՝ կցանկանայի՞ն արդյոք նրանք կարդալ սցենարն ամբողջությամբ: Եվ միայն այն բանից հետո, երբ պատասխանը լինում է «այո», ուղարկում եք սցենարն ամբողջությամբ:

Հարցման նամակը պետք է լինի շատ կարճ, բայց կարողանա ներկայացնել ձեր սցենարի ողջ իմաստն ու յուրօրինակությունը: Եթե նամակը լինի երկար, հավանաբար այն կհայտնվի «աղբարկղում»: Սցենարը փաստորեն կա, հարցման նամակը պատրաստ է, ի՞նչ է մնում… Մնում է իմանալ հոլլիվուդյան համապատասխան կազմակերպությունների և մարդկանց կոնտակտային տվյալները: imdb.com կայքը (Internet Movie Database) ֆիլմերի, հեռուստահաղորդումների, ռեժիսորների, դերասանների, կազմակերպությունների, գործակալների և այլոց մասին ամենահանրահայտ օնլայն բազան է: Կազմակերպությունների և մարդկանց կոնտակտային տվյալներն իմանալու համար պետք է գրանցվել imdb.com-ի ենթակայքերից մեկում՝ pro.imdb.com-ում: Ծառայությունը կրկին վճարովի է՝ սկսած ամսեկան $15.95-ից: Բայց դրա հետ կապված ուղղակի հիշեք, որ սցենարներ վաճառող միջին սցենարիստը ԱՄՆ-ում տարեկան աշխատում է մոտ 50 000$: Նաև կայքում կա ծառայությունից օգտվելու 2-շաբաթյա անվճար տարբերակ, որը դուք կարող եք փորձել: Փաստորեն, ունեցանք նաև համապատասխան մարդկանց ու կազմակերպությունների ցանկը: Ձեզ մնում է միայն ուղարկել նամակներ և սպասել դրանց պատասխաններին:

Կա նաև հիանալի կայք, որտեղ դուք կարող եք վաճառել ձեր սցենարները և որը, կարծում եմ, ամենահայտնին է: Խոսքը գնում է inktip.com կայքի մասին: Այս կայքի մասին առայժմ երկար չեմ խոսի, քանի որ ինքս դեռ ինչպես հարկն է չեմ ուսումնասիրել, պարզապես խորհուրդ կտամ անցնել հղումով և ծանոթանալ: Եվ վերջապես, սցենար վաճառելու մեկ այլ տարբերակ էլ՝ մրցույթներն են: ԱՄՆ-ում անցկացվում են հարյուրավոր մրցույթներ, որտեղ մարդիկ ներկայացնում են իրենց սցենարները: Դրանցից երկուսին կարող եք ծանոթանալ այստեղ՝ pageawards.com և scriptapalooza.com: Իսկ բոլոր մրցույթների և ոչ միայն դրանց մասին առաջնակարգ ինֆորմացիա կարող եք ստանալ այստեղ՝ moviebytes.com:

Առայժմ այսքանը… կարծում եմ այս թեմայով հոդվածներ դեռ կլինեն:

Հեղինակի մասին

Հրաչյա Մանուկյան

Անձնային աճի գծով հեղինակ, Հաջողության բլոգի հիմնադիր, «Փոխիր կյանքդ», «Կամքի ուժ. ինչպես ղեկավարել սովորությունները» և «Ստանդարտ մտածելակերպի սահմաններից դուրս» գրքերի հեղինակ:

9 մեկնաբանություն

  • Հրաչ ջան շնորհակալություն հոդվածի համար…Ես նույնպես ունեմ ոչ անբողջական սցենար,որի վրա աշխատում եմ,,,,հույսով եմ ավարտելուց հետո,կկարողանամ այն վաճառել ;).

    • Հնարավոր ա Հրաչ ջան 😉 Իմ հետաքրքրությունները բազմաթիվ են`արժեթղթեր,ֆիլմարտադրություն և այլն 😉

    • Հրաչ ջան մի լինք ուղարկեմ նայի`http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=1jVIO2yrzqE#!
      ստեղ ասվում ա,որ նույնիսկ 1 մլն $ սցենար են գրում …

  • Շատ-շատ շնորհակալ եմ Հրաչ ջան այս հոդվածի համար: Դուք ինչպես ինձ, այնպես էլ շատերին լավ տեղեկություն տվեցիք:

  • բոլորին թվում է , թե իրենք կարող են լավ սցենար գրել , սակայն ուսումնասիրությունները ցուց են տվել , որ 100 սցենարներից 99 — ը աղբ է : Սցենար գրելը կապված է տաղանդի հետ , ինչպես օրինակ բանաստեղծը , կամ փիլիսոփան : Ընդ որում միայն բնածին տաղանդը և հակումը բավարար չեն , անհրաժեշտ է հետևողական և տևական աշխատանք ինքդ քո մտքերի վրա.

  • Յուրաքանչյուր մարդ այս կյանքում ունի կոնֆլիկտ, իսկ ինչ է իրենից ներկայացնում ֆիլմը: Ֆիլմը ունի սկիզբ, զարգացում և ավարտ /կուլմինացիա/, այս երեքում մենք կարող ենք տեսնել կոնֆլիկտը, և ամենակարևորը՝ ֆիլմը պետք է ունենա գերխնդիր, հենց գերխնդիրն է, որը պետք է ցուցադրվի և առաջարկվի լուծում: Եվ ամեն մարդ փորձում է բացահայտել իր ներքին կամ արտաքին կոնֆլիկտը և դրա բացահայտումը ներկայացնել ֆիլմի տեսքով, և տեսանելի դարձնել շատ շատերին… 🙂

Մեկնաբանել

error: Կյանքն ավելի հրաշալի է, երբ ստեղծում ես սեփական «բովանդակությունը»