Մարդը պետք է անընդհատ աճի: Այդ աճը կարող է լինել գծային, հարթության մեջ և տարածական: Սովորաբար մենք աճում ենք գծային եղանակով: Այդ գիծը կոչվում է մասնագիտություն: Երբ մենք շեղվում ենք մասնագիտությունից, սկսում ենք զբաղվել նաև հոբբիներով, ժամանակ ենք տրամադրում ինքնազարգացմանը, նոր գիտելիքներ ենք ձեռք բերում, որոնք կապ չունեն մեր հիմնական աշխատանքի հետ, մենք սկսում ենք աճել հարթության մեջ: Դա արդեն լավ է: Այս գրքի միջոցով ես կփորձեմ ձեր մեջ տարածական աճելու ցանկություն արթնացնել: Երրորդ առանցքը մտածողությունն է: Այն զարգանում է, երբ դուք ազատ ժամանակ եք ունենում ոչնչով չզբաղվելու, պարզապես մտածելու համար:


   


Հաջողակ մարդիկ

Forbes. աղքատ շոտլանդացին, ով ստեղծեց միլիարդանոց կայսրություն

Նկարում պատկերվածը 65-ամյա Սթիվ Ֆորբսն է` հանրահայտ Forbes հրատարակչության սեփականատերն ու գլխավոր խմբագիրը: Նա Բերտի Չարլզ Ֆորբսի թոռն է՝ մարդու, ով հիմնադրեց Forbes-ը: Բերտի Ֆորբսը շոտլանդացի աղքատ գաղթական էր, ով եկել էր Նյու Յորք դարասկզբին` չունենալով որևէ գումար և լուրջ կրթություն: Նա 6-րդ երեխան էր դերձակի ընտանիքում, բայց ոչ վերջինը: Ինչպես հետագայում կատակում էր արդեն կայացած միլիոնատերը՝ նրանց ընտանիքում «ավելի շատ երեխա կար, քան փող»: Դպրոցը նա թողնում է 14 տարեկանում և շուտով գտնում իր առաքելությունը՝ դառնալով լրագրող տեղական թերթերից մեկում:

Թողնելով աղքատ Շոտլանդիան՝ երիտասարդ Ֆորբսը երազում էր Ամերիկայի մասին՝ «ազատ հնարավորությունների երկիր», որտեղ նա կարող էր օգտագործել իր բոլոր տաղանդները: Նրա սպասումներն արդարանում են: Նրան նկատում է Հըրսթի (William Randolph Hearst, այդ ժամանակվա ամերիկյան գլխավոր մեդիամագնատը) թերթի կայսրության հրատարակչություններից մեկը և շուտով նա դառնում է թերթի գլխավոր ֆինանսական սյունակագիրը: Սակայն Ֆորբսին դուր չէր գալիս այդ տարիներին մամուլում ամերիկյան բիզնեսի պարզունակ արտացոլումը: 1917թ-ի սեպտեմբերին նա որոշում է թողարկել սեփական ամսագիրը, որի առաջին էջի վրա տպագրում է. «Բիզնեսը ստեղծվել է նրա համար, որպեսզի երջանկություն պարգևի, այլ ոչ թե անիմաստ շատացնի հարստությունը: Մենք կարծես թե մոռանում ենք այդ մասին: Զրուցելով այսպես կոչված հաջողած մարդկանց հետ՝ ես հաճախ զգում էի, որ նրանք բիզնեսով զբաղվում են բիզնեսի համար՝ դիտարկելով իրենց միլիոնների կուտակումը որպես կյանքի վերջնական նպատակ և կյանքն իրենով՝ որպես նման գործընթաց: Նրանք այնքան ճնշված են նյութականով, որ չեն վայելում կատարյալը, հոգևորը: Պարզապես ստանալ՝ չի նշանակում ապրել: Գործարարի համար հաջողել չի նշանակում դառնալ հարուստ: Դա ցածր չափանիշ է, բայց բարեբախտաբար՝ այն դառնում է ավելի ու ավելի քիչ հանրահայտ»:

Բիզնեսը, կարծում էր Ֆորբսը, դա ինքնակայացման գործընթաց է և որպես հետևանք՝ աշխարհի վերափոխման: Դու միշտ պետք է տեսնես նպատակը, որը գտնվում է եկամուտ ստանալու բնազդից այն կողմ: Իր մշտական սյունակներից մեկում նա գրում է. «հասկացիր այն ամենը, ինչ ստանում ես»: 1928թ-ին Հըրսթը առաջարկում է Ֆորբսին գնել նրա ամսագիրը 10 միլիոն դոլարով, բայց դրա հիմնադիրը հարկ է համարում պահպանել «Ամերիկայի միակ անկախ գործարար ամսագիրը»: Եվ չնայած Մեծ ճգնաժամի տարիներին հրատարակչությունը գտնվում էր գոյատևման եզրին, բայց Ֆորբսը չի դավաճանում իր սկզբունքները. հարստությունն անցողիկ է, կարևորը կյանքում՝ ինքնակայացումն է:

Հեղինակի մասին

Հրաչյա Մանուկյան

Անձնային աճի գծով հեղինակ, Հաջողության բլոգի հիմնադիր, «Փոխիր կյանքդ», «Կամքի ուժ. ինչպես ղեկավարել սովորությունները» և «Ստանդարտ մտածելակերպի սահմաններից դուրս» գրքերի հեղինակ:

6 մեկնաբանություն

Մեկնաբանել

error: Կյանքն ավելի հրաշալի է, երբ ստեղծում ես սեփական «բովանդակությունը»