budist.ru նախագծի մասին, կարծում եմ, լսել եք: Այն ստեղծվել է Ռուսաստանում, Հրաչիկ Աջամյանի և նրա թիմակիցների կողմից: Նախագիծն իրենից ներկայացնում է կայք և մոբայլ հավելվածներ, որոնց միջոցով մարդիկ առավոտյան կարող են զանգահարել և արթնացնել միմյանց՝ «փոխարինելով» ավանդական զարթուցիչին: Այսինքն, մարդը գրանցվում է կայքում, նշում է ժամը, թե երբ է իրեն անհրաժեշտ արթնանալ և այդ ժամին նրան զանգահարում է անծանոթ մեկը և արթնացնում նրան՝ մաղթելով բարի առավոտ:
Մարդիկ չգիտեն իրար հեռախոսահամարները. միջնորդ է հանդիսանում budist.ru-ն, որը միացնում է երկու կողմերին: Նաև ամեն ինչ անանուն է: Ոչ ոք չգիտի, թե ով է իրեն զանգահարել (եթե իհարկե չի ճանաչում ձայնից): Կայքում արդեն գրանցված է 1 միլիոնից ավելի մարդ, 2012թ-ից ծառայությունը գործում է նաև Ռուսաստանից դուրս, նախագիծը հասցրել է ներգրավել մի քանի միլիոն դոլար ներդրումներ, հաղթել է տարբեր ստարտափ մրցույթներում՝ Ռուսաստանում և Սիլիկոնային հովտում, և այնուամենայնիվ, սա ճանապարհի միայն սկիզբն է:
Մինչև budist.ru-ն ստեղծելը Հրաչիկ Աջամյանը երկար ժամանակ ունեցել է ինտերնետ ընկերություն, որը զբաղվել է տարբեր նախագծերով՝ հիմնականում պատվերներով: Սակայն երբ ծնվել է budist.ru-ն, ինչ-որ պահի թիմը որոշել է թողնել ամեն ինչ և զբաղվել միայն դրանով: Այստեղ ուզում եմ նշել, որ նման որոշումները սովորաբար դժվար են տրվում, քանի որ դժվար է հրաժարվել քո եկամտի հիմնական աղբյուրից հանուն մի բանի, որն այդ պահին համոզված չես, որ կաշխատի: Սակայն եթե ուզում ես գլոբալ ինչ-որ հաջողությունների հասնել, գլոբալ արժեքներ ստեղծել, նման պահերին պետք է ռիսկի դիմել:
Նախագիծը սկզբում անվճար էր: Նույնիսկ հեռախոսազանգերի վճարը ընկերությունը վերցնում է իր վրա: Իսկ դա նշանակում է հսկայական ծախսեր, երբ ծառայությունից օգտվողների քանակն անցնում է մեկ միլիոնը: Սակայն այստեղ կա մեկ սահմանափակում. զանգը տևում է 2 րոպե, որից հետո կապն ընդհատվում է (մարդուն արթնացնելու համար ավելի շատ ժամանակ դժվար էլ պահանջվի 🙂 ): Այդ սահմանափակումն էլ հենց հիմք է հանդիսանում ընկերության բիզնես մոդելը կառուցելու համար: Այժմ, եթե զրուցակիցներն ուզում են շարունակել իրենց զրույցը 2 րոպեից ավելի, դա արդեն վճարովի է: Համաձայնեք, որ տրամաբանական է: Հիմնական ծառայությունը մատուցվում է անվճար, իսկ եթե ուզում ես շարունակություն՝ պետք է վճարել:
Այսքանը.. Մաղթենք հայ ստարտափերին ավելի մեծ հաջողություններ, իսկ եթե ուզում եք իմանալ այս պատմության մասին ավելի մանրամասն՝ դիտեք տեսանյութը:
Ուրախ եմ,որ հայրենակիցս նման հաջողության է հասել,կարծում եմ դեռ սկիզբն է,համոզված լինելով,որ էլ ավելի կզարգանա ընկերությունը.
Հրաչ ջան հոդվածի մեջ շատ դուրս եկավ այս նախադասությունը`
-Սակայն եթե ուզում ես գլոբալ ինչ-որ հաջողությունների հասնել, գլոբալ արժեքներ ստեղծել, նման պահերին պետք է ռիսկի դիմել: 😉