Ճապոնական m3.com սոցցանցն աշխարհի ամենամեծ սոցիալական ցանցն է բժիշկների համար: Դրանում գրանցված են մոտ 200 000 բժիշկներ, ընկերությունը ցուցակված է Տոկիոյի ֆոնդային բորսայում և դրա շուկայական արժեքն է մի քանի տասնյակ միլիարդ դոլար:
Սոցիալական ցանցերի թեման միշտ էլ հետաքրքրել է ինտերնետ գործարարներին, քանի որ աչքի առաջ են զրոյից հաջողության հասած մի շարք սոցցանցեր, որոնց արժեքը գնահատվում է միլիարդավոր դոլարներով: Սակայն ստեղծել նոր Ֆեյսբուք, Թվիթեր կամ Ինսթագրամ գրեթե անհնար է, քանի որ այս հսկաներն արդեն գրավել են շուկան: Այդ պատճառով նոր սոցցանցեր ստեղծող ստարտափները հիմնականում կենտրոնանում են երկու տիպի սոցցանցերի վրա՝ լոկալ և թեմատիկ: Լոկալ սոցցանցերի հայտնի օրինակներ կան, օրինակ, Ռուսաստանում կամ Չինաստանում: Իսկ թեմատիկ սոցցանցեր ստեղծվում են ամեն օր: Դրանք նախատեսված են երաժիշտների, ավտոսիրողների, խոհարարների, տուրիզմի սիրահարների և բազմաթիվ այլ խմբերի համար: Ռուսական այդպիսի երկու սոցցանցերի մասին պատմող տեսանյութ էլ ներկայացնում եմ ձեզ:
ես մի միտք ունեմ :v 🙂 😀 😀
Ունեք այնպիսի նյութ,որտեղ ներկայացվում է լոկալ և թեմատիկ ստարտափների մասին ավելի մանրամասն?