Մարդը պետք է անընդհատ աճի: Այդ աճը կարող է լինել գծային, հարթության մեջ և տարածական: Սովորաբար մենք աճում ենք գծային եղանակով: Այդ գիծը կոչվում է մասնագիտություն: Երբ մենք շեղվում ենք մասնագիտությունից, սկսում ենք զբաղվել նաև հոբբիներով, ժամանակ ենք տրամադրում ինքնազարգացմանը, նոր գիտելիքներ ենք ձեռք բերում, որոնք կապ չունեն մեր հիմնական աշխատանքի հետ, մենք սկսում ենք աճել հարթության մեջ: Դա արդեն լավ է: Այս գրքի միջոցով ես կփորձեմ ձեր մեջ տարածական աճելու ցանկություն արթնացնել: Երրորդ առանցքը մտածողությունն է: Այն զարգանում է, երբ դուք ազատ ժամանակ եք ունենում ոչնչով չզբաղվելու, պարզապես մտածելու համար:


   


Հաջողության գաղտնիքներ

«Հետադարձ կապի» ուժը

Հետադարձ կապի մասին խոսելիս մենք ավելի հաճախ պատկերացնում ենք բիզնես ոլորտը: Եթե ավելի կոնկրետ և ավելի պարզ, տարբեր ընկերությունների կայքերի վրա, կարծում եմ, հանդիպած կլինեք «Հետադարձ կապ» հղումը: Կամ հանդիպած կլինեք հարցումներ, որտեղ ընկերությունները փորձում են հետադարձ կապ ստանալ իրենց նոր պրոդուկտի մասին: Բիզնեսները շատ լավ հասկանում են «հետադարձ կապի» ուժը, քանի որ դա թույլ է տալիս ավելի կատարյալ դարձնել իրենց ծառայությունը կամ պրոդուկտը: Հետադարձ կապը թույլ է տալիս «տեսնել քեզ կողքից»: Իսկ դա շատ կարևոր է, քանի դեռ մենք չենք սովորել կարդալ մարդկանց մտքերը: Իսկ որքանո՞վ ենք օգտագործում հետադարձ կապը մենք՝ հասարակ մահկանացուներս:

Միջին վիճակագրական մարդը սովորաբար «կույր է»: Կույր ոչ թե տեսողության իմաստով, այլ այն, որ իր հետ կապված մարդը հաճախ չի տեսնում այն, ինչն իրականում կա: Օրինակ, գործին շատ նվիրված մարդը կարող է օրնիբուն աշխատել և չնկատել, թե ինչպես է քայքայում առողջությունը: Կամ կյանքը վայելող երիտասարդը կարող է օրերով ակումբներից և բարերից տուն չվերադառնալ՝ չնկատելով, թե ինչպես է անցնում կյանքը՝ առանց հիմնավոր ինչ-որ արդյունքների: Երկու դեպքում էլ շրջապատի հորդորներն ապարդյուն են անցնում, քանի որ մարդը «փակ» է հետադարձ կապ ստանալու համար: Նա չի զգում դրա անհրաժեշտությունը:

Յուրաքանչյուր օր մենք ստանում ենք «հետադարձ կապ»՝ անվճար: Մի բան, որի համար բիզնեսները պատրաստ են վճարել հսկայական գումարներ: Այդ «հետադարձ կապը» մենք ստանում ենք մեր ամենօրյա շփման արդյունքում՝ մեր հարազատներից, ընկերներից, նոր ծանոթներից: Մենք պետք է բաց լինենք այդ ինֆորմացիան վերցնելու համար: Մենք պետք է շնորհակալ լինենք նման հնարավորության համար: Եթե մենք ուզում ենք դառնալ ավելի լավը, դառնալ ավելի կատարյալ և օգտակար մարդ, հասնել ավելի մեծ արդյունքների, մենք չպետք է փակվենք մի վանդակի մեջ, որը կոչվում է «ԵՍ» և կուրորեն շարունակենք անել այն, ինչը սովորաբար արել ենք: Մենք պետք է հետադարձ կապ ստանանք, մենք պետք է ԻՆՔՆԱԿԱՏԱՐԵԼԱԳՈՐԾՎԵՆՔ:

Հ.Գ.
Հիշեք, հետադարձ կապը մի բան չէ, որը պետք է անվերապահորեն ընդունել: Հաճախ դու կարող ես տեսնել այն, ինչը չի տեսնում շրջապատը: Հետադարձ կապը մի բան է, որի համար պետք է «բաց» լինել և որը պետք է ստանալ և վերլուծել:

Հեղինակի մասին

Հրաչյա Մանուկյան

Անձնային աճի գծով հեղինակ, Հաջողության բլոգի հիմնադիր, «Փոխիր կյանքդ», «Կամքի ուժ. ինչպես ղեկավարել սովորությունները» և «Ստանդարտ մտածելակերպի սահմաններից դուրս» գրքերի հեղինակ:

Մեկնաբանել

error: Կյանքն ավելի հրաշալի է, երբ ստեղծում ես սեփական «բովանդակությունը»