Եթե կարդացել եք իմ նախորդ գրքերը, ապա այս մեկն ընթերցելիս ժամանակավորապես մոռացեք դրանք: Սա մոտիվացիոն գիրք չէ: Ընթերցելիս զգացմունքները փոփոխական կլինեն: Ներկայացված որոշ մտքերի հետ դուք անմիջապես չեք համաձայնվի, որոշ մտքերի հետ չեք համաձայնվի ընդհանրապես: Սակայն գրքի նպատակը իմ ներկայացրած մտքերն ընդունելը և դրանք ձերը դարձնելը չէ: Նպատակն այլ է. փորձենք մտածել ինքնուրույն՝ կտրվելով համամարդկային ընդհանուր մտածողությունից: Փորձենք ընդլայնել մեր գիտակցության սահմանները: Հուսով եմ՝ գիրքն օգտակար կլինի և կտեղափոխի ձեր մտածողությունը նոր հարթություն: Ընթերցեք և վերլուծեք ինքնուրույն: Այն ձեզ ոչինչ չի պարտադրում, ընդամենը հնարավորություն է տալիս ճանապարհորդել դեպի մեկ այլ իրականություն:


   


Մարքեթինգ

Արդյունավետ գովազդ ինտերնետում

Հայկական համացանցում այսօր ընկերությունները հանդես են գալիս հիմնականում երկու տեսակի գովազդով՝ բաններային և կոնտեքստային, բայց քանի որ գերակշռում է բաններայինը, ապա հենց դրա մասին էլ այստեղ կխոսենք:

Բանները դա նկար է կամ շարժանկար, որի վրա ընկերությունը ներկայացնում է իրեն կամ իր առանձին ապրանքներն ու ծառայությունները: Սովորաբար բանները հղվում է ընկերության կայքի վրա: Երբ մարդը մտնում է կայք, որտեղ տեղադրված է բաններային գովազդը, նրա հայացքն ուղղակի անցնում է բանների վրայով: Դա կարող է տևել մի քանի վայրկյան, հետևաբար բանները պետք է լինի այնպիսին, որ այդ մի քանի վայրկյանները բավական լինեն, որպեսզի այն պահի իր վրա այցելուի ուշադրությունը:

Եթե դուք չգիտեք, թե ինչ է բաններային գովազդը, ապա նայեք մեր կայքի ամենավերևում գտնվող երկու գովազդները՝ Simply Print և L&I Center ուսումնական կենտրոն: Դրանք շարժական բաններներ են, սակայն բանները կարող է լինել նաև նկար՝ առանց որևէ շարժման (օրինակ, տես աջ կողմում գտնվող lemon.am ինտերնետ աճուրդի գովազդը):

Որպեսզի բաններային գովազդը հասնի իր նպատակակետին, այսինքն գրավի այցելուի ուշադրությունը, տանք մի քանի խորհուրդներ:

  • Թող այն լինի շարժական,
  • Օգտագործեք նկարներ, դրանք ավելի լավ են տպավորվում մարդու գիտակցության մեջ,
  • Տեքստը պետք է լինի կարճ: Որքան այն կարճ է, այնքան հեշտ է հիշվում,
  • Օգտագործեք վառ գույներ,
  • Խուսափեք «մենք», «մեր», «մեզ» բառերից, գլուխ մի գովեք,
  • Օգտագործեք Ձեր ընկերության լոգոն: Թող մարդիկ հիշեն ոչ թե Ձեր ապրանքը կամ ծառայությունը, այլ ընկերությունը:

Ահա այսքանը: Եթե ուզում եք, որ Ձեր բանները տարբերվի մնացած բաններներից, թող այն պատմի կարճ պատմություն:

Հեղինակի մասին

Հրաչյա Մանուկյան

Անձնային աճի և ինքնազարգացման գծով հեղինակ, Հաջողության բլոգի հիմնադիր, «Փոխիր կյանքդ» և «Կամքի ուժ. ինչպես ղեկավարել սովորությունները» գրքերի հեղինակ:

1 մեկնաբանություն

Մեկնաբանել

«Ոչ ստանդարտ» գիրք

Մեր օրերում մարդիկ իրենց ժամանակի մեծ մասը տրամադրում են աշխատանքին և գումար վաստակելուն: Ժամանակի մյուս մասը, երբ նրանք չեն աշխատում, աշխատանքով են զբաղված նրանց մտքերը: Ես միշտ դեմ եմ եղել առավոտից մինչ ուշ երեկո աշխատելուն՝ լավ արդյունքներ ունենալու համար: Դրա փոխարեն պետք է ստեղծել արդյունավետ համակարգեր, որոնց շարժիչ գործոնը ժամանակը չէ: Ժամանակի ավելացած մասը կարելի է օգտագործել մտածելու, վերլուծելու նպատակով: Ժամանակի որոշակի հատված անպայման պետք է տրամադրել մտածելուն:

 
error: Կյանքն ավելի հրաշալի է, երբ ստեղծում ես սեփական «բովանդակությունը»