Մարդը պետք է անընդհատ աճի: Այդ աճը կարող է լինել գծային, հարթության մեջ և տարածական: Սովորաբար մենք աճում ենք գծային եղանակով: Այդ գիծը կոչվում է մասնագիտություն: Երբ մենք շեղվում ենք մասնագիտությունից, սկսում ենք զբաղվել նաև հոբբիներով, ժամանակ ենք տրամադրում ինքնազարգացմանը, նոր գիտելիքներ ենք ձեռք բերում, որոնք կապ չունեն մեր հիմնական աշխատանքի հետ, մենք սկսում ենք աճել հարթության մեջ: Դա արդեն լավ է: Այս գրքի միջոցով ես կփորձեմ ձեր մեջ տարածական աճելու ցանկություն արթնացնել: Երրորդ առանցքը մտածողությունն է: Այն զարգանում է, երբ դուք ազատ ժամանակ եք ունենում ոչնչով չզբաղվելու, պարզապես մտածելու համար:


   


Մարքեթինգ

Արդյունավետ գովազդ ինտերնետում

Հայկական համացանցում այսօր ընկերությունները հանդես են գալիս հիմնականում երկու տեսակի գովազդով՝ բաններային և կոնտեքստային, բայց քանի որ գերակշռում է բաններայինը, ապա հենց դրա մասին էլ այստեղ կխոսենք:

Բանները դա նկար է կամ շարժանկար, որի վրա ընկերությունը ներկայացնում է իրեն կամ իր առանձին ապրանքներն ու ծառայությունները: Սովորաբար բանները հղվում է ընկերության կայքի վրա: Երբ մարդը մտնում է կայք, որտեղ տեղադրված է բաններային գովազդը, նրա հայացքն ուղղակի անցնում է բանների վրայով: Դա կարող է տևել մի քանի վայրկյան, հետևաբար բանները պետք է լինի այնպիսին, որ այդ մի քանի վայրկյանները բավական լինեն, որպեսզի այն պահի իր վրա այցելուի ուշադրությունը:

Եթե դուք չգիտեք, թե ինչ է բաններային գովազդը, ապա նայեք մեր կայքի ամենավերևում գտնվող երկու գովազդները՝ Simply Print և L&I Center ուսումնական կենտրոն: Դրանք շարժական բաններներ են, սակայն բանները կարող է լինել նաև նկար՝ առանց որևէ շարժման (օրինակ, տես աջ կողմում գտնվող lemon.am ինտերնետ աճուրդի գովազդը):

Որպեսզի բաններային գովազդը հասնի իր նպատակակետին, այսինքն գրավի այցելուի ուշադրությունը, տանք մի քանի խորհուրդներ:

  • Թող այն լինի շարժական,
  • Օգտագործեք նկարներ, դրանք ավելի լավ են տպավորվում մարդու գիտակցության մեջ,
  • Տեքստը պետք է լինի կարճ: Որքան այն կարճ է, այնքան հեշտ է հիշվում,
  • Օգտագործեք վառ գույներ,
  • Խուսափեք «մենք», «մեր», «մեզ» բառերից, գլուխ մի գովեք,
  • Օգտագործեք Ձեր ընկերության լոգոն: Թող մարդիկ հիշեն ոչ թե Ձեր ապրանքը կամ ծառայությունը, այլ ընկերությունը:

Ահա այսքանը: Եթե ուզում եք, որ Ձեր բանները տարբերվի մնացած բաններներից, թող այն պատմի կարճ պատմություն:

Հեղինակի մասին

Հրաչյա Մանուկյան

Անձնային աճի գծով հեղինակ, Հաջողության բլոգի հիմնադիր, «Փոխիր կյանքդ», «Կամքի ուժ. ինչպես ղեկավարել սովորությունները» և «Ստանդարտ մտածելակերպի սահմաններից դուրս» գրքերի հեղինակ:

1 մեկնաբանություն

Մեկնաբանել

error: Կյանքն ավելի հրաշալի է, երբ ստեղծում ես սեփական «բովանդակությունը»