Մարդը պետք է անընդհատ աճի: Այդ աճը կարող է լինել գծային, հարթության մեջ և տարածական: Սովորաբար մենք աճում ենք գծային եղանակով: Այդ գիծը կոչվում է մասնագիտություն: Երբ մենք շեղվում ենք մասնագիտությունից, սկսում ենք զբաղվել նաև հոբբիներով, ժամանակ ենք տրամադրում ինքնազարգացմանը, նոր գիտելիքներ ենք ձեռք բերում, որոնք կապ չունեն մեր հիմնական աշխատանքի հետ, մենք սկսում ենք աճել հարթության մեջ: Դա արդեն լավ է: Այս գրքի միջոցով ես կփորձեմ ձեր մեջ տարածական աճելու ցանկություն արթնացնել: Երրորդ առանցքը մտածողությունն է: Այն զարգանում է, երբ դուք ազատ ժամանակ եք ունենում ոչնչով չզբաղվելու, պարզապես մտածելու համար:


   


Ստարտափ

Y Combinator. դեպի հարցազրույց…

Այսօր ուզում եմ ևս մի փոքր խոսել Y Combinator-ի մասին: Մարտի 29-ին վերջնաժամկետն էր, երբ մասնակիցները կարող էին դիմումներ ուղարկել կամ փոփոխություններ կատարել իրենց ուղարկած դիմումներում: Մարտի 30-ի առավոտյան այդ էջն արդեն չէր գործում, այսինքն վերջ, մնում է սպասել պատասխանի: Y Combinator-ի գարնանային սեզոնի մասնակիցները իրենց պատասխանները կարող են ստանալ ապրիլի 16-ին: Մի բան դուրս շատ եկավ: Անկախ նրանից՝ անցել ես դու հարցազրույցի, թե ոչ, պատասխան նամակ միևնույն է գալիս է, իհարկե, համապատասխան վերնագրով: Հարցազրույցին սովորաբար հասնում են դիմորդների մոտ 3%-ը, բայց եռամսյա ծրագրին մասնակցելու համար հարցազրույցին պետք է ոչ թե հասնել, այլ անցնել: Այն, իմիջիայլոց, տեղի է ունենալու ապրիլի վերջին, ԱՄՆ-ի Mountain View քաղաքում:

Երեկ նաև մի կայք հայտնաբերեցի՝ ycuniverse.com: Դրանում բավական ինֆորմացիա կա Y Combinator-ի և դրանից դուրս եկած ստարտափների մասին: Հենց ամենասկզբից ասեմ, որ կայքը Y Combinator-ի պաշտոնական կայքը չէ, ինչպես հասկացա՝ իրար հետ ընդհանրապես կապ չունեն, ամեն դեպքում՝ կարևորը կայքում գտնվող թարմ ու հետաքրքիր ինֆորմացիան է: Երբ կարդում էի ycuniverse-ի այն բաժինը, որտեղ խորհուրդներ է տրվում Y Combinator դիմելու ընթացակարգի հետ կապված, մի բան մեջս տպավորվեց, որով էլ ուզում եմ կիսվել: Ընդհանրապես, եթե դիմում ես Y Combinator, դիմումի մեջ մի այսպիսի կետ կա. «ինչպե՞ս է ձեր նախագիծը գումար աշխատելու»: «Գովազդով» պատասխանը, պարզվում է, բավարար չէ: Եվ ես դրա հետ լիովին համաձայն եմ: Ներդրողները, Y Combinator-ի մասնագետները և բոլորն էլ գիտեն, որ ժողովրդական լեզվով ասած՝ գովազդը «կա ու կա»: Ներդրողները մոնետիզացման այլ առաջարկներ են սպասում՝ միգուցե ինչ-որ պրեմիում ծառայություններ կամ նման տիպի ինչ-որ բան: Այդ պատճառով՝ այս պահն անպայման հաշվի առեք, եթե պատրաստվում եք ներդրողներ ներգրավել:

Այս պահին Y Combinator-ի մասին այսքանը: Հուսով եմ՝ հաջորդ հոդվածս կլինի ապրիլի 17-ին՝ ուրախ վերնագրով 🙂

Հեղինակի մասին

Հրաչյա Մանուկյան

Անձնային աճի գծով հեղինակ, Հաջողության բլոգի հիմնադիր, «Փոխիր կյանքդ», «Կամքի ուժ. ինչպես ղեկավարել սովորությունները» և «Ստանդարտ մտածելակերպի սահմաններից դուրս» գրքերի հեղինակ:

1 մեկնաբանություն

Մեկնաբանել

error: Կյանքն ավելի հրաշալի է, երբ ստեղծում ես սեփական «բովանդակությունը»